09 January 2014

Little Giveaway Cupper Tea


Meine Lieben als ich gestern beim Einkaufen die neuen Cupper Tees, die manche aus England als Clipper Tees kennen, entdeckt habe habe ich auch ein paar für Euch mitgenommen.
Ich mag sie sehr gerne denn sie sind nicht nur lecker, machen sich aber auch ganz toll als Deko.
Zu gewinnen gibt es 2 Clipper Tee Überraschungen von mir für EUCH:-)
Hinterlässt mir einfach  bis morgen Freitag 10.01. 24 Uhr ein Kommentar unter diesem Post, ich würde mich freuen:-)

*

Kochani wczoraj na zakupach w markecie Bio odrylam nowe herbatki Cupper, znane tez jako Clipper, pije je juz od dluzszego czasu ale chyba najnajbardziej lubie je bo maja takie sliczne pudeleczka (ah te baby;-), wzielam tez kilka dla Was.
Do wygrania mam 2 paczuszki niespodzianki z herbatkami Cupper.
Do jutra 10.01. do godziny 24 zostawcie komentarz, ze chcecie je miec, bardzo sie uciesze:-)


Cupper Tees findet Ihr 


Habt einen tollen Tag! * Milego dnia kochani!

Syl

143 comments

  1. Liebe Syl,
    Da mach ich aber doch sofort mit :-)
    Ich liebe Tee! Und wenn er dann auch noch so schön aussieht! Danke für die tolle Verlosung :-)
    Hab einen schönen Tag!
    LG von Coco

    ReplyDelete
  2. Chętnie dołączę takie herbatki do mojej kolekcji D:D:D
    Pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  3. Syl, też je uwiebliam i też za pudełeczka hahaha :) takie estetyczne hihi ;P więc chcem! i jestem herbacianym maniakiem, więc mam nadzieję, że mi się uda hihi :P Nawet jako pierwszy temat w moim wyzwaniu fotograficznym główną rolę gra herbata hihi :P
    buziaki kochana :*

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam te herbaty! Moja ulubiona to jaśminowa i czysta zielona. Ale przygarnąć mogę każdą:) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  5. Oh wie schön. Ich trinke Literweise Tee, aber der ist ja fast zu schade ;0)
    Liebe Grüße
    Kerstin

    ReplyDelete
  6. nie znam herbat :) z chcecią zapoznałabym sie z ich smakiem.. choc nie wiem czy kolejna wygrana u ciebie to nie byłoby już za dużo ;)

    ReplyDelete
  7. Tea time is one of my favorite relaxing time in my daily routine ❤

    ReplyDelete
  8. Liebe Syl,super Idee :) für eine Tasse Tee ist doch immer Zeit und dann noch soooo hübsch anzusehen...habt einen schönen Donnerstag...liebe Grüße von Sabine & der Rasselbande ♥

    ReplyDelete
  9. liebe Syl,
    I love Tea <3 und würde mich auf einen neuen Tee freuen, darum hüpfe ich gerne in den Lostopf.
    greetings Ela

    ReplyDelete
  10. Liebe Sly,

    mmmmhhhhh ich liebe Tee. Diesen kenne ich allerdings noch nicht und deshalb hüpfe ich schnell ins Lostöpfchen!

    Liebe Grüße
    Birgit, die immer sehr gerne in deinen Blog schaut!

    ReplyDelete
  11. Moja ulubiona herbaciana marka, mam już kilka smaków, też zaczęło się od kupowania dla pudełek:) Chciałabym dołączyć tę w miętowym pudełeczku do mojej kolekcji:)

    ReplyDelete
  12. właśnie chciałam napisać, że to Clipper :) haha
    uwielbiam herbaty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak slonko to jest niemiecka wersja Clippera:-)* buzka

      Delete
  13. Liebe Syl,
    wie schön - da hüpfe ich doch gleich in deinen Lostopf.
    Viele, herzliche Grüße aus der Windmühle
    Iris

    ReplyDelete
  14. Liebe Syl,
    die Tees sehen wirklich sehr hübsch aus.
    Und da ich leider meine Ernährung, vor allem mein Trinkverhalten, etwas umstellen muss wären ein paar neue Tees eine schöne Abwechslung.
    Alles Liebe,
    Lisa

    ReplyDelete
  15. A ja nie znam tej herbaty :-(
    Więc chętnie się ustawię bo herbatki uwielbiam :-)
    pozdrawiam ciepło

    ReplyDelete
  16. Ja z przyjemnością spróbowałabym jeżeli tylko uda się załapać na losowanko :)

    ReplyDelete
  17. A kto by nie chciał:-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Herbaty uwielbiam - ale tych jeszcze nie próbowałam. Dlatego też chętnie dołączę się do kolejeczki:) Opakowania są rewelacyjne !!! ściskam Syl ♥

    ReplyDelete
  19. No przecież sobie nie odpuszczę ;) ach!

    ReplyDelete
  20. Torebeczki wygladają uroczo i na pewno smakują wyśmienicie...:)
    Pozdrawiam ciepło:)

    ReplyDelete
  21. Witaj Syl :) Na samym początku chcę życzyć Tobie wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    Uwielbiam wszelkiego rodzaju herbaty...Sama nawet miksuję różnego rodzaje herbatki, dodając suszone owoce i zawsze wychodzi coś innego i dobrego... Tak więc jako maniaczka herbacianych smaków stanę w kolejczce po te cuda :)

    Pozdrawiam cieplutko
    Munia

    ReplyDelete
  22. O, ja też bym chciała! Zwłaszcza, że kawy nie lubię, a tu się zbliża mróz ponoć, więc herbata byłaby idealna ;)

    ReplyDelete
  23. Śliczne! Pijam tylko herbatę więc będzie jak znalazł:)
    Takiej jeszcze nie piłam, a kto wie, może zostanie moją ulubioną:))

    ReplyDelete
  24. Uwielbiam herbatki a tych nie miałam okazji spróbować.... może teraz się nadarzy okazja ?
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Da versuche ich natürlich auch mien Glück.

    LG
    Kathi

    ReplyDelete
  26. Ich vermisse die gute Tees aus Deutschland. Hier (Kanada) muss man wirklich suchen um den vollen geschmack Tees zu bekommen.

    ReplyDelete
  27. Ohh są cudne! :)
    Nie wiem czy wysyłka do Polski też będzie możliwa ;)
    Pozdrawiam, Anna

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiscie Aniu kochana, wysylam na caaaly swiat jesli tylko sie da:-) pozdrawiam cieplutko

      Delete
  28. pewnie,że bym chciała :) uwielbiam (przeważnie) wieczorne seanse z gorącą herbatą i dobrą książką :)

    ReplyDelete
  29. może na moją niemijającą anginę pomogą?? ;)
    Chętnie się zgłaszam

    ReplyDelete
  30. hier...hier...
    würde perfekt in die greengate-kanne von dir passen ;o)
    liebsgrüssli
    Nicole

    ReplyDelete
  31. Witaj kochana, jak tu u Ciebie pięęęęęęknieeee!!!!
    Bardzo, ale to bardzo chciałabym tych herbatek spróbować :)))

    ReplyDelete
  32. God ! jak tu Ciebie pięknie ! A te herbatki bardzo, bardzo chciałabym mieć ;) , bo ja stara herbaciara jestem! Piłam już przeróżne, hektolitrami i czasem majątek na herbaty wydaję, ale tych nie znam? Nooooooooo a opakowania faktycznie cudne! Ola ze swojego świata :)

    ReplyDelete
  33. Syl, powszechnie wiadomo, że babki to sroki... więc i ja. Może się poszczęści. Serdecznie pozdrawiam,

    ReplyDelete
  34. Hallo liebe Syl,
    bei dir macht sich einfach alles gut als Deko! Deine Fotos sind wieder so schön!
    Der Tee macht mich neugierig. Ich liebe Tee, trinke morgens und abends mehrere Tassen, aber den kenne ich noch nicht. Vielleicht habe ich ja Glück und darf ihn bald probieren!?
    Ganz viele liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  35. Liebe Syl,
    da versuch ich doch glatt mal mein Glück. Den Tee hab ich hier bei mir noch nirgends gesehen. Wo hast Du den denn bekommen? *grübel*

    Liebe Grüße,
    Miriam

    ReplyDelete
  36. Hej liebe Syl,
    Das ist ein richtig süßes Give away. Und da ich Tee liebe (besonders aus so hübschen Verpackungen) bin ich auf jeden Fall dabei :-))).
    Allerliebste Grüße,
    Vicky

    ReplyDelete
  37. Uii, die sehen ja allein schon soo schön aus, fast zu schade zum Trinken...
    Da versuche ich doch auch mal mein Glück.
    Herzallerliebst
    ANNi

    ReplyDelete
  38. Hallo Syl!
    Da kann ich Anni nur zustimmen! Wenn der so lecker ist, wie er aussieht - wow!!!
    Wie schön, dass Du momentan wieder ein bisschen mehr bloggst!! *freu*
    Ganz liebe Grüße
    Ulla

    ReplyDelete
  39. Oj, piękne opakowania i pyszne herbatki. Piłam je kiedy mieszkałam w Londynie, teraz nie mam do nich dostępu więc chętnie przygarnę :) Będą w sam raz na chłodne wieczory :)
    Pozdrawiam, Marta

    ReplyDelete
  40. Ja tez bym chciala takie herbatki.. jestem teraz na diecie i staram sie ograniczac kawe, cukier itd... taka herbatka, (bez cukru!) by pewnie byla mila odmiana ;-)

    ReplyDelete
  41. Liebe Syl,
    auch ich hüpfe in den Lostopf, denn ich liebe Tee!

    Liebe Grüße
    Iris
    (maienkrnzchen@yahoo.de)

    ReplyDelete
  42. Nie znam tych herbat, ale torebeczki maja piękną grafikę, jeżeli nie spróbuję herbatki to chętnie przygarnę opakowanie hi hi.
    buziaki

    ReplyDelete
  43. HalloSyl,
    ich liebe Tee. Ich versuche mein Glück.
    LG Inge

    ReplyDelete
  44. ja tez ja tez :) moze sie uda ;) choc w sumie nigdy niczego nie wygralam :)

    moc usciskow!!!
    aneta

    ReplyDelete
  45. Ach Syl das muß ich gewinnen ich trinke soviel Tee am Tag da tut mir eine neue Sorte bestimmt eine ganz tolle Abwechslung bringen und ich hüpfe schnell ins Lostöpfchen: Augen zu und hüpf....... ja und nun ganz feste Daumendrück liebe Syl hab es fein und bis bald deine Susanne

    ReplyDelete
  46. Ach, piękne te harbatki. Nigdy ich niespotkałam i bardzo chętnie bym spróbowała jak smakują ;) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  47. Liebe Syl,
    uih...die kenn ich noch gar nicht. ..da bin ich gern dabei...vielleicht hab ich ja Glück und kann sie bald probieren ;-)
    Hab einen schönen Nachmittag,
    liebe Grüße,
    Barbara

    ReplyDelete
  48. Dla ładnych pudełeczek tez sie ustawię w kolejkę:-)
    Pozdrawiam, Magda (Oberammergau)

    ReplyDelete
  49. Jeszcze nie miałam okazji ich próbować, więc podpisuję się pod konkursem obiema rękami ;) Pozdrawiam,
    Ola

    ReplyDelete
  50. z przyjemnością się ustawię w ogonku :)
    Pozdrawiam, Agata
    bogo82@wp.pl

    ReplyDelete
  51. Hallo, liebe Syl ....

    da möchte ich doch auch mal mein Glück versuchen, denn da ich nur Tee trinke, wäre ich schon arg neugierig, wie denn schmeckt.
    Gesehen habe ich ihn bei uns noch nicht ... 😖

    ReplyDelete
  52. Upps .... Da waren die Finger wieder schneller, als sie eigentlich sollen.

    Ganz liebe und herzige Grüße
    *Angela*

    ReplyDelete
  53. hmmmmh, liebe Syl, ich liebe Tee,
    aaah is das schön, dass Du beim Einkaufen an uns gedacht hast,
    oh bitte, ich möchte in den großen TEE-LOS-POTT hüpfen,
    ,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸, platsch, jetzt bin ich drin ,¸¸,ø¤º°`°º¤ø,¸¸,
    und vielleicht kann ich bald Deine Tee-Überraschung genießen :o))))
    Viele liebe Grüße *BBiancaB*
    (meine e-mail-Adresse ist über Google-Konto abrufbar)

    ReplyDelete
  54. Liebe Syl,
    da muß ich doch gleich mein Glück versuchen. Ich trinke gerne Tee und kenne diesen noch nicht.
    Liebe Grüße
    Suse aus A. (tisuvama@freenet.de)

    ReplyDelete
  55. Hey Syl
    Ich liebe Tee und würde mich mich mega freuen den zu testen.
    Wünsche dir schon mal ein schönes Wochenende.
    Liebe Grüße Tanja

    ReplyDelete
  56. ooooh ja, liebe Syl, die würde ich zu gerne ausprobieren!!! Unbedingt, ich bin ein riesiger Tee-Fan, vor allem wenn ich wie jetzt am Schreibtisch sitze. Vielleicht habe ich ja Glück.
    Liebe Grüße, Ida

    ReplyDelete
  57. Nie odmówię sobie przyjemności ustawienia się w kolejce. Bardzo lubię te herbaty, w ogóle lubię rozmaite herbaty.

    Ściskam Syl

    ReplyDelete
  58. Liebe Syl,

    Da versuche ich doch gerne mein Glück, ich liebe Tee und kann gar nicht genug davon kriegen:-)

    Liebste Grüsse schicke ich dir.
    Rosamine

    ReplyDelete
  59. Hallo und Danke für das schöne GiveAway! Den grünen Tee davon kenne ich schon, der erste grüne Tee der mir wirklich schmeckt! Vielleicht kann ich ja bald noch ein paar andere Sorten testen...
    Lg Barbara

    ReplyDelete
  60. a ja jeszcze ich nie testowałam, więc tym bardziej ustawiam się do kolejeczki:-)
    Pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  61. Ja również z przyjemnością dołączę do grona chętnych na te pyszne cudności.
    Pozdrawiam
    Kasia

    ReplyDelete
  62. Liebe Syl,

    da ich diese Tees noch nicht selbst probiert habe hoffe ich auf ein bißchen Glück bei deiner tollen Verlosung!

    Herzliche Grüße
    Silvia

    ReplyDelete
  63. Uwielbiam herbatki, zwłaszcza zimą. Tych nie znam, więc chętnie spróbuję ;-) I faktycznie, opakowanie reprezentacyjne...

    ReplyDelete
  64. Fajnie byłoby spróbować czegoś nowego :-) Staję w kolejce.

    ReplyDelete
  65. Śliczne :) Chętnie przygarnę :)

    ReplyDelete
  66. Ach die kenne ich gar nicht, das ist aber lieb von dir davon zu verlosen, danke schön.
    Liebe Grüße Annerose

    ReplyDelete
  67. da ich diese Tees nicht kenne, hüpfe ich gerne in Deinen Lostopf.
    Herzlichst
    Maira

    ReplyDelete
  68. Liebe Syl, da mache ich natuerlich auch mit!

    LG Katja

    ReplyDelete
  69. Bardzo chętnie :) A na dodatek dodam, że moja koleżanka ma takie hobby, że zbiera kartoniki i te małe opakowania po saszetkach ( nie wiem jak to nazwać dokładnie) Normalnie byłaby wniebowzięta :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  70. piękne zdjęcia, ja też chętnie przygarnę te herbatki

    ReplyDelete
  71. ooooooo ale fajnie :))) Bardzo je lubię i chętnie ustawię się w kolejeczce :))

    ReplyDelete
  72. A ja nie znam ;) gdzieś na blogach widywałam, ale nie miałam okazji posmakować... może się uda? :)

    ReplyDelete
  73. kocham spijać wwszelakie herbatki :) staję więc grzecznie w kolejce :)
    pozdrawiam aga :D

    ReplyDelete
  74. Wyslalam juz jeden komentarz,ale go nie widze..hmmm...
    Bardzo chetnie sprobuje nowych herbatek:-)
    Wygladaja super,rownie dobrze musza smakowac:-)
    Cieplutko pozdrawiam:*

    ReplyDelete
  75. Och te herbatki marzą mi się od dłuższego czasu! Uwielbiam takie klimaty (graficzne :):) jednak w Polsce nie ma szans na ich zdobycie! Na sam widok etykietek robi mi się cieplutko w brzuszku!
    Pozdrawiam gorąco!

    ReplyDelete
  76. To i ja ustawiam się w tej kolejeczce uwielbiam herbatki Ula
    urliss1@wp.pl

    ReplyDelete
  77. Czy ja też mogę wziąć udział? :) Ps. mam taki sam druciany kosz:)))

    ReplyDelete
  78. To i ja spróbuję szczęścia herbatowego... :) Małgosia
    mjarko@tlen.pl
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  79. Ui, da mache ich gern mit, du liebe Syl! :o)
    Liebste Grüße,
    Jule :o)

    ReplyDelete
  80. Też bardzo chętnie ustawie się w tej kolejce :)
    Ola

    ReplyDelete
  81. Ich trinke gerne Tee! Und diesen kenne ich noch nicht.
    Wo kann man ihn den kaufen?
    Alles Liebe
    Tanja

    ReplyDelete
  82. piękne opakowania, a zawartość pewnie jeszcze ciekawsza!

    ReplyDelete
  83. huch, da probier ich mal mein glück :)
    glg
    salma

    ReplyDelete
  84. wieder so schöne Fotos!
    und bei dem Tee probier ich doch mal mein Glück. Ich liebe Tee. Vielleicht hilfts ;o)
    LG
    Chrissi

    ReplyDelete
  85. Als “ Nurteetrinker“ Versuche ich doch auch mein Glück.
    LIEBE GRÜSSE Michaela

    ReplyDelete
  86. Bardzo lubię DOBRĄ herbatkę a tych jeszcze nie piłam. Z chęcią spróbuję:)

    ReplyDelete
  87. Ohh sind die aber hübsch und sicher auch total lecker.
    Da mache ich doch gerne mit, liebe Syl. :-)

    Allerliebste Grüße,
    Silvia

    ReplyDelete
  88. I ja poproszę, może 2014 rozpocznie się dla mnie szczęśliwie:)- agnieszkagorka@interia.eu

    ReplyDelete
  89. I ja poproszę, może 2014 rozpocznie się dla mnie szczęśliwie:)- agnieszkagorka@interia.eu

    ReplyDelete
  90. Tej akurat jeszcze nie piłam, więc chętnie spróbuję, pozdrawiam :-)

    ReplyDelete
  91. Ze smakiem i z nadzieją ustawiam się też :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    ReplyDelete
  92. Als Deko würde sich der Tee auch wirklich gut machen, aber erst , nachdem die Verpackung leer ist. Ich würde gern probieren
    Lg
    Karin

    ReplyDelete
  93. Die sehen wirklich klasse aus! Ich würde sie gerne mal ausprobieren.
    Einen schönen Abend wünsche ich Dir!
    Liebe Grüße Anja

    ReplyDelete
  94. Jako miłośniczka herbat wszelakich nie mogę się powstrzymać przed udziałem w candy :)

    ReplyDelete
  95. Ja też ustawiam się w tej straaaaaaaaaaasznie długiej kolejce :)

    ReplyDelete
  96. Jeszcze nigdy nie pilam takich, ale poniewaz cala rodzinka uwielbia herbatki z checia ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam!
    Iza

    ReplyDelete
  97. Bardzo lubię tą herbatkę, staję w kolejce.

    ReplyDelete
  98. Das sieht so dekorativ aus, da möchte man die Beutelchen gar nicht aufreissen - aber wer schon so viel Liebe zum, Detail bei der Wahl der richtigen Verpackung wählt, der macht auch tollen Tee. Ich kenne die Tee-Marke noch nicht, aber würde sehr gern einmal probieren.

    ReplyDelete
  99. Hej Liebste Nachbarin,
    na da probier ich doch gerne mein Glück, obwohl hier kaum Platz ist ;o))
    ggglg Sabine

    ReplyDelete
  100. Hallo Syl,

    sehr gerne nehme ich an deiner Reizenden Verlosung teil.
    Und bin gespannt ob ich etwas Gewinnen....?

    Sei lieb Gegrüsst von Conny

    ReplyDelete
  101. Nie znam tych herbatek ale chętnie spróbuje, może do mnie uśmiechnie się szczęście i ozdobią moją kuchnię:)))
    Beata- bea2@onet.pl

    ReplyDelete
  102. Wszelakie herbatki uwielbiam, a tych zupełnie nie znam i z ogromną chęcią bym spróbowała :))) No i do tego są takie śliczne... :)))
    pozdrawiam cieplutko!!!

    ReplyDelete
  103. iiiiiii...piszczę i przebieram nóżkami...:)

    ReplyDelete
  104. Z wielką ochotą zapisuję się na Candy!

    Uwielbiam Twojego bloga za radość jaką daje oglądanie Twoich aranżacji i zdjęć!!

    Pozdrawiam Patti

    patti3@o2.pl

    ReplyDelete
  105. Ich trinke im Winter gerne Tee und würde mich über den Gewinn freuen.
    LG
    Claudine

    ReplyDelete
  106. PS: Auf meinem Blog gibt es ein Schmuck give away.

    ReplyDelete
  107. I ja chętnie spróbowałabym tej herbatki więc zapisuje się w kolejce. Pozdrawiam. Gosia
    estrichg@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  108. ja tez chce sprobowac tych herbatek. Pozdrawiam Agata

    ReplyDelete
  109. Liebe Syl,
    ich trinke viiieeel Tee und diesen kenne ich noch gar nicht. Da versuche ich mal mein Glück.
    Viele Grüße
    Birthe

    ReplyDelete
  110. Chcemy, chcemy! Jeszcze nie znamy i chętnie przetestujemy :) Uściski Kochana!

    ReplyDelete
  111. Kusisz kochana:-)Ja tez jestem gadzeciara z miła chęcią stanę w kolejeczce:-)Buziaki

    ReplyDelete
  112. ich liebe tee, sommer wie winter, und dieser ist sooooooooooooooo hübsch!!! vielleicht habe ich ja glück...liebe grüße, sylvie

    ReplyDelete
  113. Liebe Syl!

    Ich liebe es neue Teesorten zu entdecken & auszuprobieren! Da versuche ich doch gleich mein Glück :-)

    GLG Daniela

    ReplyDelete
  114. Syl ja też je kocham :) super rozdawajka i jeszcze lepiej ze taka szybka :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  115. jestem maniakiem herbacianym, a Twoich przyznam się, że nie znam - uwielbiam niespodzianki, więc grzecznie ustawiam się w tej długaśnej kolejce.Serdecznie pozdrawiam Bogda bogda2901@gmail.com

    ReplyDelete
  116. Oj uwielbiam te herbatki! Dotąd wypróbowałam tylko dwa smaki, bo jest dość droga. Ale chyba najlepsza ! Więc się zgłaszam :D

    ReplyDelete
  117. a ja chetnie też spróbuję..
    Pozdrawiam

    teska.d@wp.pl

    ReplyDelete
  118. oczywiście, że chcę ! bardzo bardzo chcę !

    Buziaki !

    ReplyDelete
  119. To ja też z przyjemnością staję w tej dłuuuugiej kolejce :)))
    Masz rację, opakowania są ekstra!
    Serdecznie pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  120. Die Tee´s sind einfach unbeschreiblich toll. Ich liebe Tee und versuche sehr gerne mein Glück und teile auch gerne auf Facebook.
    https://www.facebook.com/sylvia.schuller.75/posts/410926582372290?stream_ref=10
    Liebe Grüße Sylvia

    ReplyDelete
  121. Hallo liebe Hasenfreundin,
    als alte Stylistin versuche ich auch mal mein Glück, schaue aber trotzdem gleich mal, wo Du den her hast....
    Liebe Grüße & noch ein gutes neues Jahr (ähem, besser spät als nie),
    Karin

    ReplyDelete
  122. Prezentują się smakowicie, i jak spróbuję :)

    http://agnesssinafrica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  123. Liebe Syl,
    ich versuche mein Glück und mache mit. Ich kenne und trinke diese Tees schon eine Weile, sie schmecken phantastisch - deshalb würde ich mich über einen Gewinn besonders freuen.
    Liebe Grüße von Michaela aus Berlin

    ReplyDelete
  124. Gdybym wygrała taka herbatke wypilabym ja duszkiem z dzbanka z ładnym us z k i e m:) margaretka05@o2.pl

    ReplyDelete
  125. Ich liebe Tee, daher werde ich mal mein Glück versuchen.
    LG Steffi

    ReplyDelete
  126. Ich liebe Tee, daher werde ich mal mein Glück versuchen.
    LG Steffi

    ReplyDelete
  127. I am in love . . .
    with your use of color . . . with your style . . . with your beautiful photography . . . with everything you choose to photograph . . . with the ideas I got to implement in my new creative space.

    Thanks for the inspiration.

    ReplyDelete
  128. Sylwiaczku, Cliperek piłam w białej wersji i całkiem całkiem:), a kupiłam przez pudełko( no, baby.... jak nic....:):). A do tego, że chce mieć dołączam się z miłości do Ciebie:)

    ReplyDelete
  129. Hallo!
    Ich liebe Tee :) Aber ich muss zugeben, dass ich diesen noch gar nicht kenne. Vielleicht komm ich ja durch dich in diesen Genuß ihn kennen zu lernen :)
    Viele Liebe Grüße
    Anna *Glitzerperle*

    ReplyDelete
  130. Pewnie będę ostatnia w komentarzach, ale to nic. Gdybym została szczęśliwie wylosowana, oddałabym te cuda choremu synowi, bo herbatki to jego jedyna przyjemność.
    Cieszę się, że mogę oglądać i czytać Twój blog, pozdrawiam. alinp@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  131. EEEE za późno zobaczyłam, że można moje ulubione herbatki wygrać:( pewnie już za późno i losy wydrukowane, ale gdyby jeszcze nie to chętnie też staję w kolejce?
    Uwielbiam je !!!!

    pozdrawiam Syl

    ReplyDelete
  132. Syl naprawde sa smaczne? bo mnie tez kusza, ale nie wiem ktore wybrac hihi buzka

    PS. Czekam i czekam na @ ;)

    ReplyDelete
  133. Hallo Syl,

    ich kenn diesen Tee überhaupt nicht und mach einfach mal mit. Ich lese Deinen Blog schon eine ganze Weile. Deinen Style finde ich übrigens sehr schick, also was ich so auf den wenigen Fotos sehen konnte, könntest glatt noch über Deine Mode bloggen.

    Viele Grüße
    Katja (stille Mitleserin)

    ReplyDelete
  134. Pudełeczka wyglądają super, a ciekawe jak smakują herbatki?:)

    ReplyDelete
  135. Jak tutaj pięknie ! :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  136. Syl wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    spóxniłam się ,ale co tam , herbatki na pewno pyszne nio i masz rację my babeczki kupujemy tez oczami , podaj Twoje ulubione smaki bo lubie poznawać nowe a widziała u nas je w jednym sklepie więc może sie skuszę ;)
    buziaki

    ps. nowa szata bloga :) bardzo ładnie :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.