29 January 2014

Today I see pink and a little Giveaway * Dzisiaj widze moj swiat na rozowo i maly Giveaway


Meine Lieben ich freue mich so... 
Mein Magnolienzweig blüht... ich hatte Glück und fand die Schönheit in einem Blumenladen in München. In der letzen Ausgabe von We love living hatten wir auch eine schöne Magnolien Fotostrecke drin, die hat mich so inspiriert:-) Obwohl die Dame im Bluemnladen meinte, sie garantiert nicht dass die Knospen aufblühen hat sie mir geraten den Zweig schräg anzuschneiden und ins warme Wasser stellen, dann ins Licht und schön cozy warm muss sie haben:-) Tatatatataaaaa seit 3 Tagen erfreue ich mich an diesen wunderschönen Blüten:-))) 

*

Kochani, tak sie ciesze bo rozkwitla  moja magnolia:-))) jak to niewiele kobiecie do szczescia  potrzeba;-))) Po raz pierwszy znalazlam w kwiaciarni glazke Magnolii i choc pani sprzedawczyni nie gwarantowala, ze paczki sie otworza, posluchalam jej rady, przycielam pod skos, wsadzilam ja do bardzo cieplej wody a wazonik do swiatla. Magnolie lubia ciepleko! tatata od 3 dni ciesze sie jej przeslicznymi kwiatkami:-))


Diese wunderschöne pastellige Kanne ist von Ib Laursen * Pastelowa kaneczka jest od Ib Laursen



Meine Lieben für die von Euch die Valentinstag feiern und für die, die es gar nicht mögen aber gerne pastellig dekorieren :-) habe ich 2 süße Drahtherzen in rosa gesponsert von der Firma Krasilnikoff cozy vintage zu verlosen:-) Ich freue mich schon sehr auf Eure Teilnahme und Kommentare:-) Wer möchte kann das Bild auch gerne mitnehmen und verlinken:-) Die Verlosung läuft bis Sonntag Abend:-)

Bei und scheint heute wunderschön die Sonne, wie sieht es bei Euch aus?
*
Kochani jeden z moich sponsorow firma Krasilnikoff cozy vintage przekazala mi dla Was 2 sliczne serduszka z rozowego drutu. Tych ktorzy lubia Walentynki i Ci ktorzy ich nie znosza ale chetnie dekoruja pastelowo... zapraszam do zabawy. Pod postem nalezy zostawic komentarz i jesli macie ochote zdjecie z wiadomoscia o Giveawayu zabierzcie do siebie i podlinkujcie:-) Slicznie dziekuje!

U nas dzis pieknie swieci sloneczko, jak tak u Was?


XOXO
Syl






114 comments

  1. U mnie dzisiaj co zawieje to zamiecie ;) kurzy śniegiem straszliwie! Cudownie choć na chwilę przenieść się razem z tobą w ten pastelowy świat :)) Pozdrawiam cieplutko w ten zimowy czas :)) Karolina.

    ReplyDelete
  2. Liebe Syl,
    ich liebe Deine hellen, pastelligen Bilder, die mir immer sofort gute Laune machen! Wunderschön! Dein kleines Giveaway habe ich sehr gerne bei mir verlinkt.

    Liebe Grüße
    Birgit

    ReplyDelete
  3. To ja się zgłaszam Sylwuś, może tym razem mi się uda; bo przecież kiedy wiosna tuż, tuż ( patrz: kiedy minie ta zima??? ;-)) to pastele muszę być. Buziaki przesyłam ;-)

    ReplyDelete
  4. Niestety w Polsce środkowej biało, zimno i ciemnawo. Jednak jak patrzę na Twoje zdjęcia to wiosna w pełni, a na dodatek różowo, a ja jestem taka różowa landrynka. Zabieram do siebie zdjęcie giveaway. Kasia XOXO

    ReplyDelete
  5. oooooooooooooooooo jak pięknie i różowo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! stane i ja w kolejce po różowe serducho ! a podlinkuję na fb :)))))))))))))))))))))))

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl,
    was für wunderschüne Blumenbilder - da geht es mir doch gleich wieder ein bischen besser :-)) Dein Päckchen macht sich morgen, wenn alles gut geht, auch auf die Reise. Mit dem Wetter haben wir hier weniger Glück - es ist total düster - aber vielleicht klappt es ja mit dem Glück in deinem Lostöpfchen. Hab einen schönen Tag und sei herzlichst gegrüßt aus der Windmühle
    Iris

    ReplyDelete
  7. serduszko jest mega słodkie,z przyjemnością powiesiłabym je u siebie w sypialni :)
    zatem zgłaszam się i banerek u siebie umieszczam :)

    ReplyDelete
  8. Na Warmii wieje i sypie.Ponoć idzie ocieplenie...Pożyjemy-zobaczymy :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Aga

    ReplyDelete
  9. za Walentynkami nie przepadam, ale serduszko jest uniwersalne i pastelowe, więc spróbuję :)

    ReplyDelete
  10. Za oknem biało-szaro, wieje wiatr i jest zimno. Najlepiej byłoby wypić ciepłe kakao i zakopać się w łóżku pod kołdrą i zapaść w zimowy sen.. Albo czytać. Można też dodać życiu koloru (np. różowego) i zyskać dzięki temu troszkę energii i humoru. :)

    ReplyDelete
  11. u nas w kwiaciarniach takich gałazek nie widzialam.. ale spróbuje zwinąc cos z parku ;)
    serca piekne.. ale zostawie je dla tych co mają w domu pastele i bedzie im bardziej pasowac :D

    ReplyDelete
  12. Ależ wspaniała ta magnolia, u Ciebie tak wiosennie już, a do zabawy chętnie dołączę szczególnie, że ostatnio pastelowe love u mnie :)

    ReplyDelete
  13. Śliczne to serduszko.. zamieszczam je u siebie..
    a chętnie spróbuje swojego szczęścia :)

    ReplyDelete
  14. u mnie dzis słoneczka nie ma i juz bardzo za nim tęsknię ;/ licze na to, że lada chwila wyjrzy zza chmurki :)
    Gałązka rozwinęła się przepięknie i jestem pod wrażeniem, że takie gałązki można u Was kupić w kwiaciarniach :) fajnie tam macie ;)
    a na serducho piszę się jak najbardziej, dobrych serc wokół nas nigdy za wiele!!! :)
    buziaki!

    ReplyDelete
  15. Witaj :) .Walentynek nie lubię,ale za to serduszka lubię( Oj ! Bardzo lubię :)) i z chęcią bym je umieściła w Świecie Oli :). Oczywiście banerek juz leci do mnie i będzie pięknie kolorował boczny pasek Świata Oli. Pozdrawiam i buziaka ślę wielkiego Sylwuniu
    Oluś

    ReplyDelete
  16. A u mnie zaczyna kwitnąć tulipan w doniczce :) Bardzo chętnie wezmę udział w Giveaway :) To mój pierwszy raz tutaj ;) Serduszko jest mega słodkie. Banerek umieszczam na blogu.

    Pozdrawiam
    Ania

    ReplyDelete
  17. dziś mam szczęśliwy dzień, więc spróbuję :D
    magnolia piękna, nigdy nie widziałam w kwiaciarni, a na pewno bym kupiła...
    bo trochę głupio ciąć na ulicy z drzewa ;p no BA!
    baner na bloga - siup!

    buźka!

    ReplyDelete
  18. Piękna magnolia:-) serducho urocz , ustaiam sie w kolejce
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  19. Hallo liebe Syl,der Zweig ist wunderschön,da hattest ja Glück das er aufgeblüht ist.Wie schauts in Landsberg aus ,habt ihr viel Schnee ? ich wünsche dir noch eine schöne Woche,sei gegrüßt von Angelika

    ReplyDelete
  20. Hallo,
    Die Verlosung ist sehr schön, ich möchte sehr gerne mitmachen.
    Ihr Blog gefällt mir sehr und inspiriert mir immer mal wieder.
    Liebe Grüsse
    Valerie
    valerieandorfer@web.de

    ReplyDelete
  21. Staję w kolejce po takie cudo :) Magnolia śliczna szkoda ze u nas nie ma w kwiaciarni... ślicznie u ciebie tak wiosennie chociaż u nas troszkę zimy za oknem.
    Pozdrawiam
    Agata
    bogo82@wp.pl

    ReplyDelete
  22. Hallo libe Syl..... sehr schön ist dein Zweig aufgeblüht...... ich möchte nicht mit in den Lostopf, denn rosa geht bei mir gar nicht... aber ich wollte dir trotzdem schreiben wie süß du wieder dekoriert hast.... mach weiter so.... Liebe Grüße Natascha

    ReplyDelete
  23. Z przyjemnością przygarnę takie serducho, baner na kamilar.blog.pl, pozdrawiam serdecznie:-)

    ReplyDelete
  24. Ja nawet nie wiedzialam ze w kwiaciarni mozna dostac galazke magnlii, wow. Musze w mojej popytac.
    usciski

    ReplyDelete
  25. Chyba ruszę na poszukiwania drzewka magnolii :)
    Serducho słodkie a takiej słodyczy bardzo mi dziś trzeba.
    U mnie mokro:/

    ReplyDelete
  26. Liebe Syl,
    Ich mag Valentinstag und ich liebe Pastell :-) Deshalb mach ich natürlich sofort bei deinem herzigen Giveaway mit!
    Ganz liebe Grüße von Coco

    ReplyDelete
  27. My tez sie ustawiamy w kolejce :)

    http://fabrykapomponika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Liebe Syl,
    schon lange bewundere ich jedes Bild bei dir und freue mich immer über neue Posts, du zeigst immer so zauberhafte Sachen perfekt in Szene gesetzt.

    Ich hüpfe mal mit ins Lostöpfchen :-)

    Lieben Gruß,
    Lolá

    ReplyDelete
  29. Ziąb okrutny, śniegu po kolana - pudroworóżowego antidotum mi trzeba! Ustawiam się z wielką przyjemnością :) Pozdrawiam cieplutko...

    ReplyDelete
  30. Dear Syl ❤
    We loved the pink heart formed deco very much 💞

    ReplyDelete
  31. Cudna magnolia! Tak lubię do Ciebie zaglądać!
    Pastelowe kocham walentynki i serca też! więc coś dla mnie. Namawiać mnie nie trzeba :) Już biorę udział w zabawię.
    Moc uścisków ślę.

    ReplyDelete
  32. Przede wszystkim - mam wreszcie okazję powiedzieć, jak bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia;-) Często zaglądam, z wielką przyjemnością, Moje ulubione barwy, odcienie, klimaty, bajkowe. Dziękuję;-)
    Magnolia przypomina już o wiośnie.
    Pozdrawiam serdecznie i - jeśli można - zgłaszam się
    Ania

    anna_markiewicz1[at]wp.pl

    ReplyDelete
  33. Piękne kwiaty!!! Na wiosnę planuję zasadzić magnolię w swoim ogródku, tak, bym mogła ją widzieć przez kuchenne okna :))) Póki co, ogród zasypany śniegiem, a i mrozik nie odpuszcza! Chętnie bym sobie osłodziłato czekanie na wiosnę tym cudownym serduchem :D
    buziaki!!!

    ReplyDelete
  34. Der Zeig blüht wirklich wunderschön!!
    Das schöne rosa Herz würde ich aber schon vor dem Valentinstag aufhägen! es würde es gut hier reinpassen.
    Liebe Grüße von Anja

    ReplyDelete
  35. Hej magnolia śliczna już chcę wiosny!!!!! no i ustawiam się w kolejeczce może teraz dopisze mi szczęście pozdrawiam Ula
    urliss1@wp.pl

    ReplyDelete
  36. Hej du liebe,
    Dein Zweig ist toll. Meiner vom barbaratag ist noch nicht mal aufgegangen ;))
    Dein Giveaway ist auh toll. Da könnte ich für meinen Schatz ein paar Kleinigkeiten ranhängen und danach ganz eigennützig verdekorieren ;)
    Ggglg Sabine

    ReplyDelete
  37. Ale przepiękna ta magnolia <3 Jeju zakochałam się w niej :D Teraz będę chodzić i szukać takiej :D Oczywiście z ogromną chęcią zapisuję się na giveaway, bo serduszka są cudne :) Banerek już u mnie: http://vaylebyme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Och ist das schööööön das Herz!
    Da muß ich unbedingt in Dein Lostopf springen!
    Ein paar schöne Farbkleckse im Hause Tüdelüt sind immer toll!
    Das Bild nehme gleich mit :O)

    Dein Magnolienzweig sieht übrigens ganz zauberhaft aus! Hach .... ich hätte soooooogern ein im Garten :O)

    Liebste Grüße
    Kerstin

    ReplyDelete
  39. Liebste Syl,
    wunderschön schauen die Magnolien aus, zauberhafte Bilder hast du gemacht, ein richtig toller Farbflash am grauen Mittwoch.
    So und jetzt schick ich den Mo zum Nachbarn in den Garten mit ner großen Gartenschere, da steht nämlich ein Magnolienbaum.
    Hab einen kuscheligen Abend, Busserl von Tatjana

    ReplyDelete
  40. Liebe Syl,
    die Magnolienblüten sehen so schön aus! Wir haben auch einen Magnolienbaum im Garten und ich freu mich schon wieder auf den Frühling, wenn er sich in seiner vollen Blütenpracht zeigt. So lange bewunder ich deinen Zweig...
    Bei deinem Giveaway mache ich liebend gerne mit. Vielleicht habe ich ja Glück!

    Liebste Grüße
    Alina♥

    ReplyDelete
  41. Liebste Syl,
    ohhhh wie schön dass es mit deinem Zweig geklappt hat, er blüht aber auch schön. Und nun zu deiner Verlosung. Du weißt das ich Pastell liebe und deshalb nicht dran vorbeihüpfen darf deshalb springe ich ganz l a n g s a m und vorsichtig rein ins Töpfchen. Und den Valentinstag möchte ich gerne mit dir feiern und wenn ich dann dieses tolle Geschenk von dir bekommen würde ach dann könnte ich jeden Tag wenn ich das rooooosssssaaaa Herz sehe an dich denken!!!! Schicke dir ganz viele Bussis und drück uns allen die Daumen, denn jede unserer Mädels hat ein Herz verdient!!!! Deine Susanne

    ReplyDelete
  42. Liebe Syl,
    bei mir ist es die letzten Tage grau und nasskalt. Da kommt dein Frühlingspost mit den wunderschönen Magnolien gerade richtig um mich ein bisschen aufzuheitern. Und da versuche ich doch gerne auch mein Glück bei deiner Verlosung.

    Viele Grüße,

    Tina

    ReplyDelete
  43. Och jak Ci cudnie magnolia zakwitła!!!
    i Uwielbiam te Twoje pastele!!!
    u mnie buro i ponuro od 2 tygodni!!!! dlatego tak przyjemnie ogląda się Twoje zdjęcia:)
    pozdrawiam
    :)

    ReplyDelete
  44. Przesliczna magnolia :) Masz Kochana wiosnę w domu :)
    Chętnie zagram o serduszko :)
    piszę się i udostępniam na facebook
    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    ReplyDelete
  45. Magnolia obłędna! Serduszka przepiękne, pastele ubóstwiam więc piszę się z przyjemnością.
    Banerek już u mnie na blogu: kroliczachata.blogspot.com
    Pozdrawiam Magda :*

    ReplyDelete
  46. trafiłam tu przypadkowo i się cieszę, piękny blog, super fotki. Może serduszka trafia do mnie

    ReplyDelete
  47. śliczne to druciane serduszko! chętnie wezmę udział w zabawie

    ReplyDelete
  48. Magnolia piękna! I każda okazja jest dobra, by pobyć razem i trochę pocelebrować. Ustawiam się grzecznie w kolejce :-)

    ReplyDelete
  49. Ich hüpfe auch mal ins Lostöpfchen und versuche mein Glück.
    Lg Fanny

    ReplyDelete
  50. Magnolia prześliczna, ja dziś kupiłam hiacynta - zobaczymy jaki kolor będzie ;-)
    A za walentynkami nie przepadam, ale za to u mnie w kuchni takie serduszko by bardzo pasowało

    ReplyDelete
  51. Meine Liebe!
    Die Blüten sind so wunderschön!
    Ich freue mich schon auf den Frühling, wenn wieder alles Blüht!
    Deine Verlosung ist super süß! Da mache ich doch gerne mit ♥
    Liebe Grüße Victoria

    ReplyDelete
  52. Liebe Syl,
    wie schön! Die Magnolie blüht so hübsch. Das Kännchen habe ich auch. Es ist so schön, gell!?
    Das Drahtherz finde ich auch sehr schön. Deshalb mache ich natürlich sehr gerne bei deiner Verlosung mit.
    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
    Liebe Grüße, Britta

    ReplyDelete
  53. Wie wunderschööööööööööööööööööön - ich liebe Magnolien und versuche auch schon einen Zweig zu bekommen - ich war auch völlig von der weloveliving verzaubert
    Vielleicht bekomme ich ja noch einen :-)
    LG Manu

    ReplyDelete
  54. I ja stanę w kolejce, bo serduszko przepiękne!
    A w Toruniu zima w pełni, choć serce juz tęskni za wiosna!
    A magnolia jest boska!

    ReplyDelete
  55. Liebe Syl,
    sooo schöne Bilder... und die Drahtherzen sind zuckersüß.
    LG Shirlyn

    ReplyDelete
  56. Liebe Syl,
    sooo schöne Bilder... und die Drahtherzen sind zuckersüß.
    LG Shirlyn

    ReplyDelete
  57. Liebe Syl
    die Drahtherzen sind so schoen,ich wuerde gerne bei deiner verlosung mitmachen.Ich weiss aber nicht ob ich kann denn ich lebe in Irland.Die Magnolia zweige sehen zauberhaft aus.
    Liebe gruesse
    Anni

    ReplyDelete
  58. Hallo,
    ja, ein Hauch von Frühling trifft ein ...
    Deine Verlosung ist toll, gerne möchte ich auch in den Lostopf hüpfen.
    LG
    Silvia M. aus K.

    ReplyDelete
  59. Ależ piękneeee zdjęcia! I magnolia! Ja nie mam ręki do kwiatów :( Pierwszym kwiatem, który mi nie umarł przez długi czas był wrzosiec... Za to jego poprzednik (też wrzosiec) był namiętnie przeze mnie podlewany i dopieszczany, po czym okazało się (przy wizycie mamy, która mnie oświeciła), że ów mój ulubieniec nie żyje i to jako trup został już kupiony. Było mi smutno i przykro. Kwiaty mnie nie lubią :(

    A serduszko druciane cudowne!

    ReplyDelete
  60. ooo magnolia już zakwitła u Ciebie :) słodkie giveaway :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  61. kwiaty magnolii rozkwitly bo chcialy zobaczyc ten sliczny dzbanek w ktorym stoja:) pozdrawiam agata.now@interia.pl

    ReplyDelete
  62. Ale wiosennie u Ciebie. Chętnie przygarnę prezenty. Pozdrawiam.
    Zapraszam do mnie http://recyklinghandmade.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Wie wunderschön der Magnolienzweig aufgegangen ist!!!
    Ich mach gern bei der süßen Verlosung mit und verlinke.
    Viele liebe Grüße
    Taty

    ReplyDelete
  64. Takie serducho i ja chętnie przygarnę. Byłoby wspaniałe do wyeksponowania zdjęć :)

    ReplyDelete
  65. jak zwykle pięknie u Ciebie, ja też chętnie przygarnę serduszko :)

    ReplyDelete
  66. Ale różowo i słodko! totalnie moje klimaty! :D
    ...a mówię, że w sobotę ma być +6'C.
    Buziaki x

    ReplyDelete
  67. też się zapisuję, tym bardziej, że jako jedna z pierwszych blogerek pokazujesz wiosenne kolorki, za którymi ja już bardzo teśknie - ten giveaway jest po prostu w moim klimacie :) a serduszko będzie dla mojej małej Gabi, ach jakby mi pasowało

    ReplyDelete
  68. My Walentynek nie obchodzimy , bo mamy je codziennie :-) Jednakże serce , które oferujesz mnie ujmuje :-)) Zawisło by w pokoju mojej największej małej miłości - córeczki :-) Także chętnie zgłaszam swój udział w zabawie :-))
    Pozdrawiam ciepło !

    ReplyDelete
  69. Piękne, choć nie to zdecydowanie za mało, aby opisać to serduszko!
    I ja się ustawiam grzecznie i banerek tutaj zamieściłam:
    http://nikusiowo1.blogspot.com
    martakoscik@onet.eu
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    ReplyDelete
  70. Guten Morgen,
    ich möchte auch gerne bei der Verlosung mitmachen - ich find das Herzchen so schön.
    Schönen Tag.
    Sandra M. aus Bayern

    ReplyDelete
  71. Liebe Syl,
    der Magnolienzweig sieht wunderschön aus. Ich liebe Magnolien und freue mich schon darauf, wenn der Baum vor unserem Kinderzimmer endlich wieder in der Blüte steht.
    Das Herzchen ist einfach toll. Es gefällt mir sehr. Wirklich eine süße kleine Verlosung.

    Liebe Grüße
    Iris
    (maienkrnzchen@yahoo.de)

    ReplyDelete
  72. Die Herzen sind allerliebst, da versuche ich gern mein Glück!!

    ReplyDelete
  73. Sylus kochana,
    jak zawsze cudne foty!! Na widok Twojej magnoli zastyglam i przenioslam sie w czarodziejski swiat ... jest poprostu przepiekna! Nie moge sie na nia napatrzec!
    Serducho urocze, wiec i ja zdjecie do siebie zabieram :o)
    Sciskam i milego dzionka zycze!
    Frida

    ReplyDelete
  74. Liebe Syl, Die Herzen sind ja traumhaft. Da probiere ich auch mein Glück. Ich wünsche dir noch eine schöne Woche. Liebe Grüße Tanja

    ReplyDelete
  75. Uwielbiam tu zaglądać i raczyć się tymi wszystkimi kolorkami. Z wielką radością zapisuję się na te różowe cudności.
    Pozdrawiam
    Kasia

    ReplyDelete
  76. Ojoj ilu chętnych :) , to miło ze tyle osób cie odwiedza :) piękna magnolia , ja je uwielbiam , u teściowej w ogrodzie sa trzy drzewa niesamowicie wyglądają , a co do serduszka tym razem stanę w kolejce bo idealnie pasuje mi do pokoju dziewczynek nad biureczko odetty :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  77. ist ja wunderhübsch, gerne mach ich bei deiner verlosung mit! alles liebe, nicole

    ReplyDelete
  78. Oh, wie schön! ;-)))
    Alles Liebe
    Tanja

    ReplyDelete
  79. Hallo Syl,

    Serh gerne hüpfe ich auch in dein Lostöpfchen, über rosa Verlosungen geht einfach nix;-)
    Deine Magnolienblüten sind einfach ein Traum und passen gerade recht in die grauen Tage.

    Sei ganz lieb gegrüsst.
    Rosamine

    ReplyDelete
  80. ja też sie szybciutko ustawę :-)
    pozdrawiam słonecznie

    ReplyDelete
  81. grzecznie ustawiam się w kolejce chetnych, bo serducha są cudne!pozdrowienia
    Bogda
    bogda2901@gmail.com

    ReplyDelete
  82. Hallo Syl,

    sehr schön, dass dein Magnolienzwei blüht, freue ich mich mit dir zusammen. Die Blüte auf den Bildern sieht auch wirklich sehr schön aus.

    Gerne hüpfe ich auch in dein Lostopf für dein Give Away, die Drahtherzen sehen toll aus :)

    LG Kerstin
    http://photoworld-of-make-believe.blogspot.de/

    ReplyDelete
  83. To i ja staję w kolejce po piękne serducho, z którego moja Alicja byłaby bardzo zadowolona :)
    Uwielbiam Twój styl i w domu i w ubiorze
    Pozdraiwam,
    Monika

    ReplyDelete
  84. Piękne serducho! Bardzo chętnie wzięłabym je do siebie...

    ReplyDelete
  85. oh, wie schön diese Herchen....da mache ich gerne mit!

    LG
    Kathrin

    ReplyDelete
  86. Piękne, jak patrzę na te zdjęcia to czuję wiosnę :)

    ReplyDelete
  87. Syl, u Ciebie choćby za oknem zawierucha, to zawsze wiosna i słońce :). Piękna magnolia, to drzewko z korzonkami, czy gałązka? (może głupio pytam, ale serio nie wiem :D)
    Ja też obstawiłam się kwiatuszkami, a co :).

    Wszystko w życiu mam, co mi do szczęścia potrzebne :). Ale myślę, że jeśli ustawię się w kolejce po takie boskie serduszko, to nie nabroję za bardzo? :))

    Dzięki za zabawę i pozdrawiam cieplutko, wysyłam mnóstwo pozytywnych wibracji :)
    Monia

    ReplyDelete
  88. Ohhhh hoffentlich hab ich noch Platz im Lostopf.
    Ich quetsch mich dann noch mit rein ...
    Mach bitte mit deinen Blog so weiter - er ist toll.
    LG
    *Juliane aus K.

    ReplyDelete
  89. Das ist ja eine wunderbare Blüte und eine super schöne Verlosung. Da bin ich auch dabei.
    Liebe Grüße Annerose

    ReplyDelete
  90. Mi takie serduszko bardzo by się przydało :).

    Szybciutko ustawiam się w kolejce.

    ReplyDelete
  91. Griaß Di Schätzelein,
    mei is die Magnolie toll...... wow.... ein richtig schöner Frühlingshauch!!!!
    Ahhhh... ich will Frühling!!!!
    Ja und dann hast Du auch noch so ein zauberhaftes Giveaway.... oh ja, biiiiiiittttteeee!!!!
    Hüüüüühüpf.... rein mit mir in den Lostopf! ;o)

    Drück Dich liebe Syl!
    Und steichel mir Deinen Mr. Blue, ja....!
    Christine

    ReplyDelete
  92. Pięknie Ci kwitnie kwiatek :-) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  93. Nie pozostało mi nic innego, jak dziś ustawić się w kolejce po serduszko, a jutro w kwiaciarni po gałązkę magnolii :)

    ReplyDelete
  94. Jakie śliczne ;)) Z chęcią o nie zawalczę

    ReplyDelete
  95. prześliczne miejsce, bardzo się cieszę że tu trafiłam. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Zostaję na dłużej!

    ReplyDelete
  96. I ja ustawiam się w kolejce:) Pozdrawiam.Ewa
    ekarolczuk@wp.pl

    ReplyDelete
  97. Hallo liebe Syl!
    Oh Du meine Güte! Bei Dir ist ja wirklich schon richtig zauberhafter Frühling!!
    Das ist ja toll, dass die Knospen tatsächlich aufgegangen sind!
    Ein Traum! Hier ist gerade alles grau in grau...da erfreu ich mich direkt an Deinen tollen Fotos :)
    An dem herzallerliebsten Giveaway möcht ich auch gern teilnehmen :)
    Bin ich doch schon seit einiger Zeit ein großer Fan von Krasilnikoff´s Draht- Träumen :)
    Lieben Dank für das tolle Giveaway und Dir ein schönes Wochenende!
    Viele liebe Grüße
    Julia

    ReplyDelete
  98. Jak pięknie rozkwitła :) Cudna. Serduszko tez wspaniałe, wiec staję w kolejce :)

    ReplyDelete
  99. No to otwieram kolejną setkę chętnych !!! :)))

    ReplyDelete
  100. Staje na końcu tej mega-długiej kolejki. :))))
    Banerek podlinkowany.
    Masz przepiękny blog..

    ReplyDelete
  101. Liebe Syl,
    der Magnolienzweig ist wundervoll.
    ♥♥♥ Gruß Becky mit Glueckshund

    ReplyDelete
  102. Banerek wstawiony i miło mi brać udział w twojej zabawie!

    ReplyDelete
  103. Liebe Ivi,
    was für ein Glücksgriff - das Herzchen siehtt ja klasse aus.
    Wenn ich so drüber nachdenke: ES würde auch bei mir einen schönen Platz finden.
    Na, da versuch ich doch auch mal mein Glück.
    Schönes Restwochenende wünscht
    Juliane Mueller!
    P.S. Dein Blog gefällt mir sehr gut - werde öfters mal vorbeischauen

    ReplyDelete
  104. Baaaaardzo chętnie wezmę udział w Candy!:)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  105. Liebe Syl, da probiere ich doch nochmal mein Glück,
    bei Deinen herzigen GiveAway :o))))
    Dein Magnolienzweig ist soooooo schööööön!!!!!!
    Traumhaft, so schöne Blüten in der Wohnung zu haben,
    ich habe mir auch ein paar Zweige vom Garten reingeholt
    (leider habe ich keine Magnolie)
    und meine Barbara-Kirschzweige haben auch herrlich geblüht.
    Alles herzlich Liebe *BBiancaB*

    ReplyDelete
  106. Hallo Syl,
    ich habe deinen Blog just entdeckt. Toller Header,
    gefällt mir sehr gut! Bin ab sofort neue Leserin und
    werde hier mal ein wenig rumstöbern!
    Herzliche Grüße
    Nadine

    ReplyDelete
  107. Magiczne i piękne, ach gdyby trafiło do mnie :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  108. Liebe Sy,
    ich hoffe, der Abend ist für die Verlosung noch nicht zu Ende?! Die Herzchen sind wirklich süß!
    Viele Grüße
    Cécile

    ReplyDelete
  109. Oooo... jakie piękne serduszko... bardzo chętnie je przygarnę.
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com

    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  110. Ich warte schon auf den Fruhling und Magnolien... Jetzt kann ich sie nur auf den Bildern sehen :(

    ReplyDelete
  111. Zgłaszam się :)
    konikani12@o2.pl

    ReplyDelete
  112. No i masz - teraz ja chcę magnolię :) Jest przepiękna i baaaaaaaardzo fotogeniczna!

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.