14 February 2014

Happy Valentine's Day & a little Give Away


Happy Valentine's Day Ihr Lieben!
Zuerst möchte ich mich bei Euch für all die lieben Worte zu meinem Blog Geburtstag bedanken! Ihr seid einfach die Allerliebsten!
HEUTE feiern wir DIE LIEBE die wir TÄGLICH erleben, schenken, fühlen, suchen, finden und teilen. Heute, gestern und immer in der Zukunft, denn LIEBE  ist das schönste was es im LEBEN gibt:-)

*

Happy Valentine's Day kochani!
Dziekuje Wam slicznie za wszystkie te przemile slowa z okazji moic blogowych urodzin pod ostatnim postem, jestescie najcudowniejsi!
DZISIAJ swietujemy TA Milosc, ktora cieszymy sie, obdarowujemy sie, szukamy, znajdujemy, dzielimy sie na codzien, dzisiaj, wczoraj i zawsz w przyszlosci, poniewaz MILOSC to najpiekniejszy dar w zyciu:-)


Ihr Lieben,  Ewelina von COUNTRY AVENUE und ich haben heute ein kleines GIVE AWAY für Euch. Wem die süßen Mr und Mrs Kaffeebecher gefallen, hinterlässt einen Kommentar unten diesem Post. Unser GiveAway endet am 21.02 um Mitternacht.  
Am Samstag erfährt Ihr wer sie gewonnen hat.
Wer mag kann das Bild auch gerne verlinken:-) Lieben Dank!

*

Kochani, razem z Ewelina z COUNTRY AVENUE, swietnego sklepiku w stylu retro przygotowalismy dla Was mala rozdawajke:-) Za tydzien w piatek wylosuje osobe, ktora otrzyma ta parek uroczych kubeczkow Mr i Mrs. Wystarczy zostawic komentarz pod postem i napisac co ze sklepiku Country Avenue podoba Wam sie naj naj.  Ciekawa jestem czy tak ja i ja wybralibyscie te wszystkie slicznosic w kropeczki:-) Jesli macie ochote podlinkujcie fotke u siebie,  bardzo sie ucieszymy:-)

Diese Kekse habe ich noch gestern Abend für meinen Schatz gebacken oder eher mehr für mich,   er hat bist jetzt nur 2 gegessen, ich 10!:-) * Te slodkie ciasteczka upieklam dla mojego meza wczoraj wieczore, ah a  moze one jdanak byly bardziej dla mnie poniewaz do tej pory Bryan zjadl 2 a ja juz z 10! :-)


Hier noch eine mini Ausschnitt aus meinem letzten Valentine's Tag Fotoshoot mit einer lieben, wunderschönen Freundin Sabrina:-) Wir hatten richtig viel Spaß dabei und Sabrina, die selber auch Fotografin ist spielte ein zauberhaftes MODEL! Danke Dir Süße!

*

Tutaj jeszcze mini wycienek z ostatniej sesji Walentynkowej razem z moja sliczna przyjaciolka Sabrina. Sabrina sama jest forografem ale tym razem byla swietna modelka:-))) Smiechu bylo, balaganu narobilysmy;-) Dziekuje ci slonko za pomoc!


Ihr Lieben! Habt einen wunderschönen romantischen Abend! Küsschen!

Kochani zycze Wam cudownego romantycznego wieczoru, Buziaki

Syl

94 comments

  1. Zdjęcia piękne jak zawsze, widać, że się świetnie bawiłyście dziewczyny!:) Pozdrawiam ciepło!:):)

    ReplyDelete
  2. Syl, jaką Ty masz piękną bluzkę! :-)
    Kubeczki są świetne - ze sklepu najbardziej podobają mi się naczynia B&W :-)
    Oczywiście zapisuję się do kolejeczki, a nuż tym razem dopisze mi szczęście ;-)
    Pozdrawiam i życzę udanego weekendu :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Maggie kochana za przemily komplement:-))) tez uwielbiam ta bluzeczke:-)) Buziaki

      Delete
  3. Kubeczki są sweeeeet :) Moje serce skradł również w sklepiku czerwony imbryczek w grochy :) Banerek podlinkowany ;)
    Pozdrawiam

    PS. Zdjęcia bomba, zresztą jak zawsze :)

    ReplyDelete
  4. Dir auch einen schönen Valentinstag, tolle Fotos hast du gemacht.
    Bei der Verlosung versuche ich natürlich auch mein Glück.
    Herzallerliebst
    ANNi

    ReplyDelete
  5. Syl, ale masz prześliczną bluzkę, normalnie marzenie! Gdybym zobaczyła gdzieś taką w sklepie bez chwili zastanowienia kupiłabym. :)

    Ogółem cudne zdjęcia, wspaniały klimat. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje sloneczko!! Ja jak dostalam kiedys na Zalando, tak w lecie to bylo, buziaczki przesylam!

      Delete
  6. Zgadzam się, bluzka bajeczna! Skąd ją wytrzasnęłaś? :-) Sesja piękna, bardzo apetyczna, dosłownie mam ochotę wejść w Twoje zdjęcia, napić się z Wami gorącej herbaty z tych uroczych kubków i spałaszować ciastka :-) Na konkurs się oczywiście piszę, urzekły mnie termosy z kubkiem (tak, jedną nogą jestem już na wiosennych piknikach ;-), różany dzban z miską oraz czerwono-białe groszki :-) Miłego świętowania Syl :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agus ta koszulke kupilam w lato na Zalando tu w Niemczech, tak ja lubie, ze nosze do zdarcia! u dzinsami tez super wyglada i obcaskami fajnymi:-) Lubie tez przerozne kokardy pod szyja, takie kobiece:-) dziekuje za przemile slowa! tak te termoski tez sa fajne, chyba teraz sie Ewelinkce skonczyly ale pewnie dojda jeszcze, buziaki

      Delete
  7. no kubeczek jak kubeczek ale wlasnie ta bluzka!!!! ciasteczka dopracowane na medal i pewnie swietnie smakuja - po dziesieciu wiesz to na pewno ;) osobiscie dla mnie walentynki to bardzo skomplikowana sprawa, bo jak obdarowac faceta, zeby nie bylo nudno i zeby mu do gustu przypadlo ;) kobita to sie bedzie cieszyc z kwiatow albo ...... ciasteczek :D ale facet to jakos z takimi prezentami troche malo meski ;) ... no dobra :) marudze, a na nic lepszego nie wpadlam ... upieklam ciasto :D i pewnie tez je prawie sama zjem ;D ale za to bylo lukrowane "kochm cie" - prawdziwe i polskie . z latami maz mi awansowal z "ich liebe dich" do "kocham cie " :)
    piekne zdjecia, kochana!!! reka i oko mistrza.

    no i zapisuje sie na rozdawajke ;) sprobuje mojego kulawego szczescia ;)

    usciskow moc i cudownego wieczoru zycze!!! aneta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aneciu, dziekuje!!!! ciesze sie tez bardzo, ze podoba wam sie ta zwariowana bluzka no bo ona taka zwariowana troche:-))) taaaa ciasteczka pyycha, maslane a lukier taki cytrynowy wiec az rozplywaja sie w ustach tylko osobiscie tych serduszek cukrowych nie lubie ale wyciagam je a do zdjec z serduszkami ladniej;-))))) Tak masz racje z prezentami dla facetow ciezko, my jestesmy fanami wszystkiego co zwiazane z UFO, z kosmosem itp ale juz chyba wszytskie kiazie i DVD na ten temat w domu sa wie mi tez juz zostalo przygotowanie pycha sniadanka czy ciacha itp. NO ale co tam Aneciu nie? nie o prezenty chodzi tylko o to zeby kochac sie wzajemnie dzien w dzien w radosci i w smutku wiec pewna jestem, ze twoj gest z tortem trafil w 10! haha ty tez masz meza z "akcentem" nie? moj tez mowi tak pociesznie "kocham cie" hahaha, buziaki Wam wysylam dziekuje za tyle milych slow!

      Delete
  8. Meine liebe Syl,

    ooooh, da MUSS ich dabei sein ... die Tassen sind sehr süss und ich würde mich riesig freuen!

    Ich drück Dich und hoffe auf Fortuna.

    Alles Liebe
    Mimi

    ReplyDelete
  9. Hallo Syl , deine Kekse schaun ja lecker aus !
    Happy Valentine ��
    Bei diesen tollen Tassen möcht ich doch auch mein Glück versuchen und hüpf mit in den Lostopf.
    LG Nessie aus Bayern

    ReplyDelete
  10. Ab in den Lostopf und schönen valentinstag!
    LG
    Kathrin

    ReplyDelete
  11. Ich finde deine Bluse ist der Knaller!
    Herzliche Grüsse
    Tanja

    ReplyDelete
  12. Matko Sylwuś,ale masz wyciachową bluzeczkę!!!
    Ale kto sprzątał ten bałagan po sesji? ;)
    Na kubaski się jak najbardziej piszę!
    A ze sklepiku "porwałabym"niemal wszystko,ale urzekły mnie
    chyba najbardziej te metalowe walizeczki w groszki,groszkowy mlecznik.
    Buziaki!

    ReplyDelete
  13. Ależ cudowne zdjęcia! Uwielbiam Twój styl:-) świetna sesja
    Ze sklepiku najbardziej przypadły mi do gustu produkty z serii moustache:-) także obowiązkowo ustawiam się w kolejce po te kubeczki. Marzenie!
    Całuśnych Walentynek ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  14. Tolle Tassen! Daraus einen leckeren Milchkaffee und ein paar kekse. ..

    ReplyDelete
  15. Liebe Syl, kuscheligen Valentinstsgsabend wuensche ich und huepf gleich mal in den Lostopf rein. Liebe Gruesse Petra aus Ö

    ReplyDelete
  16. Liebe Syl, kuscheligen Valentinstsgsabend wuensche ich und huepf gleich mal in den Lostopf rein. Liebe Gruesse Petra aus Ö

    ReplyDelete
  17. Oh, jakie piekne kubasy!!! Jeszcze takich nie widzialam, fajowe!
    Podziwiam Twoje energetyczne zdjecia!
    Milego wieczoru Kochana!

    Dagi

    ReplyDelete
  18. Różowa waga kuchenna jest najlepsza!!! A przy okazji Twój blog mnie rozwalił na łopatki, leżę i zbieram się z podłogi ledwo ledwo, idę buszować dalej, jest po prostu pięęęęęknie!!!

    ReplyDelete
  19. kubeczki faktycznie barrdzo urocze:) ja bym wybrała dla siebie komplet na przyprawy sweetheart i białą paterę. są bardzo urocze:)
    Pozdrawiam,
    rudziaczeq

    ReplyDelete
  20. Huhu Süße,
    ich wünsch dir auch einen total schönen Valentins-Abend.
    Die süßen Valentinskekse schauen hammermäßig lecker aus und auch das Herzen-Shooting ist superschön, geniale Fotos.
    Dicke Busserln an dich und deine zwei Buben
    alles Liebe von Tatjana

    ReplyDelete
  21. happy V -day..to everybody...lovely and inspiration photos... all the best from Croatia...:)

    ReplyDelete
  22. Gerne mit dabei :D ... ein toller Blog mit superschönen Bildern ... schaue und lese ich immer sehr gerne ...
    Happy Valentines!
    Liebe Grüsse
    Sandra (silgaz@gmx.de)

    ReplyDelete
  23. oh wie schöööööön!! ich weiß grad nicht, was mich mehr freuen würde: selber mit meinem lieblingsmann aus den tassen kaffee zu schlürfen und/oder, sie für ein fotoshooting mit meinen paaren zu verwenden :)

    TOLLES GIVEAWAY! ich versuche gerne mein glück!
    nora

    ReplyDelete
  24. We sklepiku Country Avenue podoba mi się wiele rzeczy ale najbardziej urzekają mnie naczynia w groszki.
    Poza tym uwielbiam Twój blog i te zawsze ekstra foty. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    ReplyDelete
  25. Halli hallo, du Süße!
    Das ist ja ein schönes Give-Away. Die Tassen sehen toll aus.
    Bist du das in der coolen Schleifchenbluse? Die ist ja der Hammer!
    Ich wünsche dir ein schönes Wochenende!
    Liebste Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. hallo meine Süße!!! ja das bin ich mein liebes Brittchen:-)))) ich schicke Dir allerliebste Grüße nach Hamburg!!! Syl

      Delete
  26. It will be GREAT!!!! Hi! I am from Russia, my name is Nika! And I so like your blog!!!!

    ReplyDelete
  27. Die Bluse ist ja echt der Knaller, ich bin bei der Verlosung dabei.
    Liebe Grüße Michaela

    ReplyDelete
  28. Kochana właśnie dziś w dniu św. Walentego otrzymałam od Ciebie serducho :) ale niespodzianka :) DZIĘKUJĘ !!!!
    Kubeczki cudne :) a sklep mmmmmmmmmmmmm bajka. Nie potrafię wskazać jednej rzeczy :) Tu podoba mi się niemal wszystko :D

    iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii zgodnie z poprzedniczkami zachwycam się Twoja bluzeczka :D

    pozdrawiam cieplutko
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    ReplyDelete
  29. Hach, sind die Tassen TOLL!!!!! <3 Ich erfreue mich immer an deinen tollen Fotos und vor allem an deinen kreativen Ideen! :) Die Tassen wären übrigens ein perfektes Geschenk für mein Schwesterherz, die im Sommer heiratet! <3

    ReplyDelete
  30. Hallo liebe Syl das sind ja wieder schöne Fotos .Und ein hübsches Model hast da .
    Viele grüße Angi

    ReplyDelete
  31. Cudne kubki,bluzka jeszcze cudniejsza!ze sklepu-wasata seria:)
    bozena.cesarz@poczta.onet.pl

    ReplyDelete
  32. Ciasteczka smakowite, a w sklepiku wszystko wodzi na pokuszenie.
    Oczarowały mnie puszki w róże i ceramika z kogucikiem :-)
    na pewno tam wrócę :-) dzięki za namiar
    Miłego walentynkowego wieczoru!

    ReplyDelete
  33. Oh wie toll!!! Die Tassen würde ich auch sehr sehr gerne gewinnen! Sie sehen super schön aus! Genauso wie die Herzchen-Kekse. Ich glaube, ich könnte mich auch nicht beherrschen. :)

    Viele liebe Grüße, Martina

    ReplyDelete
  34. sooo süss die Kekse!!! und die Tassen find ich richtig witzig!
    Liebe Grüsse Nicole

    ReplyDelete
  35. Liebe Syl,
    die Tasse würde ich mit zur Arbeit nehmen, dann hätte ich zwischendurch immer einen Grund zu lächeln. :-)
    Schönes Wochenende, Sabine aus A.

    ReplyDelete
  36. Liebe Syl,
    ooohhh...die Tassen sind ein Traum....da bin ich gern dabei!!!
    Zuckersüße Bilder!!! Die Herzchenkekse schauen sooo allerliebst aus!
    Schönes Wochenende,
    liebe Grüße, auch an Bryan,
    Barbara

    ReplyDelete
  37. Hallöchen,
    Die Tassen sind ja Klasse :D
    Und deine Herzchenkekse würde ich auch gerne mal anknabbern...
    Lg Shirlyn

    ReplyDelete
  38. Oczywiście przyłączam się do biegu o te cudne kubeczki :) A w sklepie podoba mi się bardzo emaliowany czajniczek z wąsami i puszki czerwone w białe kropy :) Banerek w Świecie Oli .
    Buziaki

    ReplyDelete
  39. Oh die Kekse sehen toll aus. Mit viel Anlauf springe ich auch ins Lostöpfchen.
    Schönes Wochenende.
    Lieben Gruß
    Fannysliebste

    ReplyDelete
  40. sehr schöne Fotos wie immer liebe Syl..... ich hüpfe auch noch mit ins töpfchen...LG Natascha

    ReplyDelete
  41. No te Twoje ciasteczka są cudowne!! Żal by mi było jeść :D
    Kubki świetne i nawet mogę zaryzykować stwierdzenie, że facetowi mogłyby się spodobać :P

    A co mi się ze sklepu podoba najbardziej? Trudno wybrać ale chyba to co akurat potrzebuję :P czyli Mydelniczka Prostokątna Lavender, Ręcznik Vintage Rose i.. CHODNICZEK PLECIONY ROZETA! <3

    ReplyDelete
  42. Ale bajkowe walentynki. Piękne serduchowe ciacha na patyczkach. Kubeczki boskie, a zdjęcia - szacun:-))))))) A Twoje pomysły są niesamowite.
    Pozdrawiam
    Kaśka

    ReplyDelete
  43. Ale masz fajną bluzeczkę!!! wow! I Sabrinka też ten fartuszek ma cudny! Naprawdę stworzyłyście świetny klimat. Aż mi się zachciało cottage u siebie, hehe :P Więc się piszę na kubek!
    A sklepik też mi się bardzo podoba. Jeśt rewelacyjnie przemyślany i czaruje tym stylem :) Bardzo podoba mi się termos :http://countryavenue.com/product-pol-535-Termos-z-kubeczkiem-Doily-Vintage.html
    :)))
    Uściski****

    ReplyDelete
  44. I dzięki Tobie poznaję nowy cudowny sklep!:) Wszystko mi się podoba!:) Napatrzeć się nie mogę i już robię listę zakupów :) Śliczne zdjęcia!:) A kubeczki cudne!!! :)
    Hmmm moje walentynki połowę w pracy a druga połowa w szpitalu...
    Ale u Ciebie było na pewno cudnie :)
    Zdjęcie oczywiście jest już na blogu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    ReplyDelete
  45. Uwielbiam klimat panujący na Twoim blogu. To jak przeniesienie się z rzeczywistości do bajecznego świata!!! Po kubeczki chętnie stanę w kolejce. Mój Piotrek ucieszyłby się z kubasa z wąsami :-) Pierwszy dział, który odwiedzam w każdym sklepie internetowym to kuchnia, wybrałabym dla siebie białą ceramiczną maselniczkę. Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    ReplyDelete
  46. ..i ja się piszę na piękne kubeczki :))
    W sklepiku masa ciekawych rzeczy :) wybrałabym coś z kuchennych akcesoriów.
    Może wagę :))
    Pozdrowienia

    ReplyDelete
  47. Kubeczki są rewelacyjne więc nie mogę się nie zapisać :D
    A w sklepiku upatrzyłam śliczną szkatułkę/pudełko na biżuterię, które idealnie pasowałoby do mojej sypialni (w trakcie realizacji ;) ).
    http://countryavenue.com/product-pol-452-Pudelko-na-bizuterie.html


    Buziaki dla Ciebie i gorące pozdrowienia z najstarszego miasta w Polsce ;)
    Anna

    ReplyDelete
  48. Jakie piekne zdjecia, Syl! Cudo :))) Powiewa wiosna u Ciebie ostatnio na calego :))))

    Sklepik odwiedziłam, bardzo podoba mi się kolekcja "białe kwiaty", akurat jestem na etapie doposażania domku, i coś takiego z chęcią kupiłabym do łazienki :).

    No i koniecznie coś z wąsem! :) Mam w domu swojego prywatnego brodacza, ostatnio sie wygłupiał jak się golił i zostawił sobie mega wąsa :D. Kolekcja Mr

    Pozdrawiam cieplutko i linkuję, linkuje, bo warto :) xxx

    ReplyDelete
  49. Das sind ja traumhaft süße Kekse, das hast du echt super gemacht und der Gewinn ist auch toll, also nichts wie rein, in den Lostopf.
    Liebe Grüße Annerose

    ReplyDelete
  50. Przepiękne zdjęcia i cudne kubeczki! :) Z chęcią bym je przygarnęła :) A ze sklepu podoba mi się masa rzeczy, najbardziej chyba jednak te wszystkie cudeńka w groszki :)

    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  51. Banerek w Juklandii wisi :) Sklepik mnie zauroczył, chętnie wiele rzeczy bym przygarnęła... Ale że niebawem zadebiutuję w nowej życiowej roli, najchętniej widziałabym u nas zestaw filiżanek Mąż&Żona :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. raczej wdowiec i druga żona:)

      Delete
  52. Huhu,

    hüpfe sehr gerne in den Lostopf :)

    Ich folge dir via GFC als Sinni.

    Liebe Grüße Sinni

    musicstylegirl(at)web.de

    ReplyDelete
  53. Hej hej,

    die Tassen sind ja mal obercool! :) Da würde sich auch mein sweet hubs drüber freuen! :)

    Liebste Grüße,
    Hanna

    ReplyDelete
  54. Also: 1. finde ich dieses Giveaway grundsätzlich toll
    2. momentan liebe ich schwarz/weiß
    3. ich liebe alles mit englischem Einschlag, also Mr and Mrs ist perfekt
    4. ich kann mir schon jetzt vorstellen wie köstlich der Tee aus diesen Tassen
    schmecken könnte
    5. .... also hüpfe ich ganz fix in deinen Lostopf :-)

    Ein wunderschönes Wochenende und lovely hugs
    Molly

    ReplyDelete
  55. Syl te ciasteczką są strasznie fachowe!!!!! Piękne:)
    W sklepiku bardzo podobają mi się groszkowe kubeczki i cała wąsata kolekcja jest fajna:)
    Buziaki kochana xxx

    ReplyDelete
  56. Huhu!
    Wieder mal tolle Bilder und die Tassen sind super klasse...
    Da würde meinem Mann und mir der Tee am Morgen noch besser schmecken!
    Liebe Grüße Jana

    ReplyDelete
  57. Wunder schöne Bilder, Ihr hattet bestimmt viel Spass!
    Die Tassen finde ich super.
    Mara- Tiziana

    ReplyDelete
  58. Dziękujemy za przemiłe słowa o Country Avenue. Jeszcze nigdy nie mieliśmy takiej energii i pasji do działania, jak teraz gdy robimy wspólne akcje jak ta z Sylwią na je fantastycznym blogu. W sklepie szykujemy się do super zakupów z nowymi dostawcami, jakich ciągle wyszukujemy w Europie. Także zaglądajcie często, a mamy nadzieję, że sprostamy Waszym oczekiwaniom. Tak samo jak my, kochacie piękne rzeczy. Bo to nie tylko RZECZY, ale cząstka magii, niesamowitego klimatu zrodzonego z marzeń i pasji:) pozdrawiamy Was wszystkich!

    ReplyDelete
  59. Syl kochana wspaniały konkursik przygotowałyście:))))))))
    sklepik jest fantastyczny ,więc liczę na szczęście!
    ach mnie zachwyciły kubaski które są do wygrania i ta ceramika z wąsami! no rewelacja jak dla mnie:)))))))))) buziaki!

    ReplyDelete
  60. Syl super kubeczki staję w kolejeczce ;)
    i masz racje kropeczki są boskie
    pozdarwiam

    ReplyDelete
  61. Was für ein schönes Giveaway. Die Tassen sind einfach zu schön! :-) Und deine Bilder begeistern mich einfach immer und immer wieder Süße! Du hast es einfach drauf :-) Drück dich... Yvonne

    ReplyDelete
  62. Liebe Syl!
    Ich habe dich hier gerade erst entdeckt und bin hin und weg von deiner Rot-weißen Welt!
    Kannst du mir verraten, wo du die wunderschöne Bluse gekauft hast?
    Liebe Grüße
    Bernadette (ganzlieb@gmx.at)

    ReplyDelete
  63. A ja pierwszy raz odwiedziłam ten sklep ! I najbardziej chciałabym słomki papierowe :-))
    Zapisuję się do zabawy !

    Piękne te zdjęcia robisz .. masz oko ! Muszę znaleźć dłuższą chwilę i poczytać Cię od początku , bo wówczas widać , jak bardzo człowiek się rozwinął i poszedł na przód w każdej dziedzinie :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  64. Liebe Syl,
    solch eine ähnliche Tasse hatte ich letzte Woche noch in der Hand. Gut,dass ich sie nicht gekauft habe und hier erstmal mein Glück versuche.
    Die Bilder sind lustig und deine Freundin hat einen herzlichen Blick drauf ;-)
    LG Nadine

    ReplyDelete
  65. Hallo und vielen Dank für die tolle Verlosung! Die Tassen sind einfach traumhaft und passen (nicht nur) zum Valentinstag perfekt. Ich würde mich sehr freuen und versuche daher mein Glück.

    Viele liebe Grüße
    Katja

    kavo0003@web.de

    ReplyDelete
  66. Bin immer begeistert von deinen tollen posts und den tollen Bildern mit den wunderschönen Farben.
    Nun hab ich mir gedacht ich probier mein Glück und hüpfe auch in den Lostopf. Ganz liebe grüße, Verena

    ReplyDelete
  67. Zum ersten Mal nehme ich an einer Verlosung teil. Ich habe auch noch keinen Kommentar auf einer Seite hinterlassen.
    Ich lese seit einigen Wochen in Deinem Blog und bin so beeindruckt von den Posts und Fotos.
    Da meine Patentochter heiratet und ich bereits den Mr. and Mrs. Right Tee bestellt habe, würden ja die Tassen perfekt passen.
    Vielleicht habe ich ja Glück.
    Herzliche Grüße aus dem sonnigen Berlin
    Antje
    (amknappe@aol.com)

    ReplyDelete
  68. z oferty sklepu najbardziej mi się podobają właśnie te kubeczki :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Hallo :)
    Die Becher sind wirklich toll, das würde meinem Mann und mir viel Freude bereiten :)
    Da mache ich sehr gerne mit!
    Ganz liebe Grüße
    Anna *Glitzerperle*

    ReplyDelete
  70. Sylwuś... ja o istnieniu tego sklepu nie miałam pojęcia... dla mnie rewelacyjne są stempelki do ciastek w bardzo przystępnych cenach i te wszystkie retro kubeczki..., te z wąsiskami też są boskie. Pozdrawiam serdecznie ;-)

    ReplyDelete
  71. Dołączam do zabawy :) Moim zdecydowanym faworytem są słomki w gorszki :) Bardzo podobają mi się też kubeczki z wąsami :) Super sklepik!
    Pozdrawiam, Monika (monika@ourplace.pl, www.ourplace.pl)

    ReplyDelete
  72. Kubeczki sa super, wiec ustawiam sie grzecznie pod koniec kolejki :)
    a w sklepiku cudownie i ciezko wskazac jedna rzecz, wiec na poczatek wybiore skromnie kubek z sentencja Life begins with coffee, bo to ewidentnie o mnie. :)

    ReplyDelete
  73. Zdjęcia jak zawsze zapierają dech w piersi a kubeczki są tym czymś, czego nam trzeba w domu. Uwielbiam tego typu "podziały" :o)
    Ze sklepy musiałam coś wybrać w kropki - i to na dodatek czerwono białe! Komplet walizek na drobiazgi. Kiedyś je kupie!!

    ReplyDelete
  74. CUDOWNIE, CUDOWNIE I JESZCZE RAZ CUDOWNIE!
    OD NIEDAWNA ZAGLĄDAM DO TWOJEGO BLOGA I JESTEM ZACHWYCONA :)
    W SKLEPIE COUNTRY AVENUE ZAUROCZYŁY MNIE WŁAŚNIE KUBECZKI - SĄ MEGA!
    POZDRAWIAM
    dorsto9321@o2.pl

    ReplyDelete
  75. Ciasteczka wyglądają pysznie. W ogóle gratuluję tak miłego dla oka blogu! ;) dla mnie bomba!

    ReplyDelete
  76. To i ja ustawiam się w kolejce po te kubeczki. A co ze sklepu? Stojaczek na jajka w sam raz na Wielkanoc: http://countryavenue.com/product-pol-516-Stojak-na-jajka.html

    ReplyDelete
  77. Liebe Syl,
    das sind mal wieder einfach wunderschöne Fotos! Ich liebe deinen blog!!!
    Die Kekse sehen herzallerliebst aus und sind doch viel zu Schade zum Vernaschen! Das findet bestimmt auch dein Liebster, aber ich Krümmelmonster könnte wahrscheinlich auch nicht lange widerstehen:-D
    Da ich absolut in Kaufrausch verfalle, wenn ich hübsche Tassen/Becher sehe, MUSS ich einfach mein Glück bei dir versuchen. Ich drück die Daumen.

    Liebste Grüße
    Alina♥

    ReplyDelete
  78. na szarym koncu ale zdeterminowana by wygrac!
    wszystkie kubeczki z tego sklepu mogly by byc moje!!!

    ReplyDelete
  79. Kubeczki świetne, ale widzę że furorę robi Twoja bluzka - śliczna :)

    ReplyDelete
  80. Uff chyba zdążyłam na sam koniec :) wiec I ja dopisuje się do ogonka. Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z rewizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/ Uwielbiam Twoje sesje zdjęciowe są zawsze takie pełne optymizmu a jeśli chodzi o rzecz ze sklepiku marzy mi się biała patera do mojej nowej kuchni

    ReplyDelete
  81. Zdążyłam czy nie? O to jest pytanie>! Jeśli tak to ustawiam się jako ostatnia i zgłaszam chęć udziału. Ze sklepiku przygarniałabym wszystko i kubeczki i patere i podstawkę na jajka i wiele innych rzeczy

    ReplyDelete
  82. W końcu dotarła nowa dostawa tych eleganckich kubeczków dla Pani i Pana. Zapraszamy serdecznie!: http://countryavenue.com/pol_m_Motywy_Moustache-260.html

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.