03 February 2014

Hello from my creative chaos, winners and Caro Emerald


Ihr lieben ich versinke heute in meinem kreativem Chaos, Termine, Termine, Termine aber wer hat sie ja nicht ??? ;-))) ich arbeite gerne in solchem Chaos, bunt muss es um mich herum sein... tolle Musik (siehe unten) im Background soll spielen... das gibt mir Energie:-) ich arbeite auch gerne bis spät in der Nacht oder gaaaaanz früh am Morgen mit einer Tasse lecker Karamell Tee:-)  Wie arbeitet Ihr am liebsten? 

Seit ich von Zuhause aus arbeite fehlen mir manchmal Gespräche mit anderen Mädels im Büro, gemeinsames Lachen, Kaffee trinken, Geburtstage feiern und tolle Teamarbeit aber hier daheim bin ich auch sehr glücklich. 

*

Kochani tone dziaj w moim kreatywnym chaosie, terminy, terminy, terminy ale ktoz ich nie ma, wiec lepiej zamykam buzie i juz:-)) Lubie pracowac w chaosie, kolorowo musi byc dookola a najlepiej jak jeszcze w tle gra super muzyczka (zobacz na dole posta), to bardzo dodaje mi energii. Czesto lubie zarywac noce lub wstawac baaaaardzo wczesnie rano i siadac do biurka z kubem pysznej herbaty karmelowj, a jak jest u Was?

Odkad pracuje w domku musze przyznac, ze brakuje mi czasem spontanicznych babskich pogaduszek, wspolnej kawy z kolezankami, smiechow zza komputera, swietowania urodzin podczas godzin pracy:-)))  i prawdziwego team work  ale w domku tez mi dobrze:-)




In diese süßen Sonny Angels habe ich mich vor einer Weile verliebt! In ein paar Tagen habe ich eine weitere süße Verlosung für Euch in der ich ein liebevolles Zuhause für 2 Sonny Angels Pärchen suchen werde:-)
*
Uwielbiam te przeslodkie Sonny Angels, za kilka dni szukala bede pelnego ciepla domku dla dwoch par aniolkow Sonny:-)


Aber nun zu den Gewinnern meines Giveaways:-)))
Herzlichen Dank für Eure liebe Teilnahme! Ich habe mich sehr gefreut!
Die süßen Herzchen gehen an:
*
Kochani dziekuje za udzial w moim malym Giveawayu:-))) Wylosowalismy dzisiaj 2 osoba a sa to:

Christinerl von Kreativmomente & Agnieszka z Mierzei Wislanej 

Herzlichen Glückwünsch Mädels bitte um eine Email mit Euren Adressen:-)! * Gratulacje kochane, prosze o maila z adresem:-)

Bis ganz bald und ich schicke Euch gaaanz liebe Grüße!
 Pa kochani, wysylam Wam cieple pozdrowienia!

HIER noch für EUCH!

Absolut wunderbare, 100% feminine, talentierte, zauberhafte Caro Emarald! I love!
*
A tutaj jeszcze dla Was... absolutnie cudowna, baaaardzo kobieca, utalentowana Caro Emerald! I love! (dziekuje Asiu!)




28 comments

  1. :))))))))))))))))))))))))))))))))
    Caro , zdecydowanie na tak :) tez ja uwielbiam i nie mogłam uwierzyć, że to holenderka !

    ReplyDelete
  2. aaaaaaaaaaaaaaaaa no i ten kawałek jest moim ulubionym :) w samochodzie drę się na całe gardło kalecząc jeżyk ( angielski ) jak tylko można :)

    ReplyDelete
  3. a ja chwilowo w Niemczech przebywam i nie mogę nigdzie dostać tego czasopisma:( WE LOVE LIVING:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doniu napisz mi wiadomosc z kodem pocztowy gdzie teraz jestes to podam ci gdzie ja dostac:-)))

      Delete
  4. Liebe Syl,
    tolles kreatives Chaos!!!
    Und ja, mit Musik macht es gleich doppelt Spass, gell?
    Caro Emerald liiiieeebe ich!
    Glückwunsch an die Gewinnerinnen!!!
    Hab einen gemütlichen Abend,
    liebe Grüße,
    Barbara

    ReplyDelete
  5. Rozumiem Cie doskonale :) Od prawie roczku pracuję w domku, w swoim małym, prywatnym chaosie :) I nie muszę się martwić, że wypada mieć porządek na biurku ;) Przyznaję rację co do spontanicznych wypadów i spotkań - jakoś z pracy zawsze było bliżej do nich a z domu to już przybiera postać wyprawy na koniec świata niemal ;) Ale jednak wolę swoje cztery kąciki :)
    A Ty zawsze zaskakujesz jakimiś retro - skarbami :)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  6. Wundervolle Caro Emarald !!!♥♥♥

    Herzlichst die Rosine ♥

    ReplyDelete
  7. Śliczną masz pracownię Syl! Ja odkąd urzęduje na zapleczu cukierni, nie mogę ogarnąć tego grajdołka i ciągle się wkurzam na ciasnotę i nieład zewsząd panujący! Muszę zrobić remont!
    Buziaki!

    ReplyDelete
  8. Gratulacje dla wygranych , piękne te maszyny Syl a laleczki sa rozkoszne , Tosiak kocha takie maleństwa podasz mi może jakis namiar na nie ? ściskam

    ReplyDelete
  9. Hej,
    oh ja so ein tolles Chaos. Ich arbeite ja auch zuhause, aber hab dann eher ein Steuerchaos. Ich versuch es trotzdem bunt zu halten :o) Mein Büro hab ich auch noch nie gezeigt, fällt mir gerade so ein. Na vielleicht nach dem nächsten Aufräumen :o))) Ich sitze gerne mit einem Kaffee vor meinem PC und genieße die Ruhe wenn die Kinder im Kiga sind.
    ggglg Sabine

    ReplyDelete
  10. tez teraz pracuje w domu, ale nie brak mi tego hałasu i telefonów z poprzedniej pracy a spontanicznie potrafię wybiec z domu na spotkanie jak mam czas ;)) jak jestem sobie szefem jest mi z tym zdecydowanie lepiej, gratulacje dla szczęśliwych i dziękuję z zabawę ;))
    buziaki!

    ReplyDelete
  11. Liebe Syl,
    ich finde, das ist ja ein zauberhaftes und kreatives "Chaos". :-) Ich versuche auch jedes Mal in meiner Näh-/Bastellecke eine Ordnung zu halten, aber es ist schwer. :-))
    In der Tat, Caro Emerald ist einfach wunderbare Sängerin! Ich mag ihre Lieder auch sehr gerne.
    Liebe Grüße,
    Lucia

    ReplyDelete
  12. Piekna muza! Uwielbiam!
    Gratulacje dla dziewczyn!

    Sciskam Kochana!

    Dagi

    ReplyDelete
  13. Gratuluję wygranym! :)))
    Sylwuś, a ja wiem o czym mówisz, od kiedy urodziła się moja córcia (no, od kiedy skończyła 9 miesięcy), pracuję z domu... Czasem mam ochotę wyjść (z siebie :P). Akurat taka jestem, że lubię kontakt z ludźmi, którego mi bardzo brakuje. Złapałam się na tym, że zostawiam jakieś długachne komentarze pod postami, pewnie z tego braku :P.

    Laleczki są słodkie, kiedyś dostałyśmy od znajomych z Holandii takie figurki z siusiakami, dawno to było, kilkanaście lat temu, to było wtedy "wow" :).

    Pozdrawiam cipeluchno :)***

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam do Ciebie wpadać... Tak tu kolorowo i pozytywnie.
    A ja tam z chęcią popracowałabym w domku... taka kura domowa na pełen etat :)) Może kiedyś :) Marzenia w końcu się spełniają :)
    Pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  15. I ♥ das rosa Nähmaschinchen.
    Liebe Grüße
    Fanny

    ReplyDelete
  16. Hallo liebe Syl,
    die Püppchen sind so süß!
    Aber am allerbesten gefallen mir die beiden Nähmaschinen! Ich sammle ja alte Kindernähmaschinen. Die rosa farbene habe ich auch!
    Ich wünsche dir noch einen schönen Abend.
    Liebste Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  17. Ja też uwielbiam zarywać noce :-) na prace domowe. Czasem sobie przypominam słowa piosenki ..."miałem w życiu wielkie szczęście chodzić późno spać"...
    Piosenka bardzo energetyczna :-)
    Pozdrówka ciepłe!

    ReplyDelete
  18. Ahhhh.... Syl, meine Süße!!!!!
    I hab tatsächlich gewonnen....????!!!?!?! Ahhhh.... ich freu mich so.....!!!!!!!
    DANKE DANKE DANKE!!!!.... mei, i bin ganz ausm Häuschen, i hab scho so lang nix mehr gewonnen *hüpf*
    Des is ein wunderbarer Start in den Dienstag....

    Drück Dich ganz fest!
    Christine

    P.S. Ich mail Dir in FB auch gleich noch meine Adresse!

    ReplyDelete
  19. ale znów kolorowo i bajkowo u Ciebie :)
    a wygranym gratuluję!!

    ReplyDelete
  20. ...wie immer ..wunderschöne Bilder!!!
    Lieben Gruß
    Anja

    ReplyDelete
  21. W takich kolorkach mogłabym pracować i w dzień i w noc;)

    ReplyDelete
  22. Hach, jetzt habe ich mir mein Kommentar weggehauen...nochmal
    Hallo und guten Morgen Syl :-)
    ich arbeite eher ausnahmsweise von Zuhause und muss i.d.r. immer ins Büro. Wenn ich von Zuhause arbeite, mag ich am meisten die ruhe und genieße es, dass nicht ständig das Telefon klingelt oder jemand rein gerannt kommt. Ich bin dann viel konzentrierter bei der sache. Ich galube aber auch das mir Gespräche und der Flurfunk zwischendurch fehlen wurde auf Dauer. Musik läuft im Büro zum Glück auch :-)
    Ich wünsche dir noch einen schönen Tag und Glückwunsch an die Gewinnerinnen.
    LG Nadine

    ReplyDelete
  23. Hallo,
    da ich einen Bürojob habe (arbeite in der Finanzbuchhaltung), sind mir frühe Arbeitszeiten am liebsten. Morgens früh anfangen und dann nachmittags früh gehen können. Aber meine Zeiten sehen normalerweise so aus: 7:30 Uhr anfangen - 16:15 Uhr Feierabend.

    Und zu Hause mache ich dann alles auch recht zügig und fix, damit ich abends schnell meinen Feierabend auf der Couch verbringen kann :)

    LG Kerstin
    http://photoworld-of-make-believe.blogspot.de/

    ReplyDelete
  24. ależ u Ciebie pięknie kolorowo energicznie w sam raz do tworzenia, zapraszam na candy do mnie :)

    ReplyDelete
  25. Ja mogę pisać ciągle to samo - więcej takich suuuper fotek ślicznych pogaduchy z kotem :) muszę wystarczyć ...

    ReplyDelete
  26. Wspaniała pracownia :) ja niestety urzędasem jestem :(
    niesamowicie ciesze sie z wygranej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dziękuje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    pozdrawiam i juz napisałam maila :)
    Agnieszka

    ReplyDelete
  27. Skąd ja to znam....chroniczny chaos)))) przy dwójce energicznych kinderkow czas upływa tak szybko, ze nie wiem kiedy ranek a kiedy wieczór już jest))) my tez uwielbiamy aniołki sonny!!! Mam nadzieje ze nie przeocze konkursu cmok Sylwusia

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.