01 February 2014

Samstag * Sobota


...weil die Familie wartet, weil der Backoffen ruft, weil Wii gespielt werden soll (ich mach  mich bestimmt wieder mal zum Affen;-) , weil die Waschmaschine "schreit", weit der Tee ruft, weil hier morgen der Geburtstag vom großen Mr.B gefeiert wird... nur ein kurzer Post:-)

*
...poniewaz rodzinka czeka, poniewaz piekarnik domaga sie Brownies, poniewaz mam grac w Wii (pewnie znowu przegram i wszyscy beda sie smiac z moich wygibasow;-))), poniewaz pralka mnie wola, herbata gotowa i przygotowac musimy jeszcze jutrzejsze urodziny duzego Mr.B:-) dzis taki malutki post:-)



Wir backen Brownies mit Kirschen, Peanut butter Cookies und Banana Bread... ich denke Mr.B wird sich freuen:-)
*
Pieczemy Brownies z wisienkami, ciasteczka z maslem orzechowym i Banana bread, oj Mr.B sie ucieszy:-)




Vor einer Weile habe ich mich in dieses Schuhe verliebt, super Rocabilly! I like!
Gestern habe ich meine Mädels auf Facebook gefragt ob sie nicht wüssten welche Marke das ist... in 2 Minuten bekam ich alle Infos die ich brauchte!
Die Marke heisst Lola Ramona! Ihr findet sie u.a. HIER Ich bin hin und weg! 
Anbei noch paar Fotos von meinen Lieblingslooks :-)

*

Jakis czas temu zakochalam sie w tych butkach, super Rocabilly!
Wczoraj spytalam moje dziewczyny na Facebook czy nie wiedza przypadkiem jaka to marka, po 2 minutach mialam wszystkie info jakie potrzebuje! Jestescie jak zwykle niezastapione!!!
To sa butki firmy Lola Ramona, miedzy innymi TUTAJ!
Tu maly Inspiration board... uwielbiam ten bardzo kobiecy styl:-)

Die wunderschöne Blondine ist Lana Turner, fotografiert in 1944 bei Paul Hesse * Na dole w srodku Lana Turner, fotograf Paul Hesse, rok 1944.


Ich wünsche Euch einen schönen Abend!
Milego wieczoru kochani!

Syl

49 comments

  1. Jaki piękny kotek! A styl rockabilly też uwielbiam :)

    ReplyDelete
  2. Liebe Syl,
    die Schuhe sind der Hammer! Ich liebe ausgefallene Schuhe. Je auffälliger, desto besser!
    Viel Spaß morgen beim Feiern!
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jaa ich auch:-))) Danke Du liebe, Euch schönen Sonntag!

      Delete
  3. Ale fajne butki! :) A kicia po prostu cudo - białe są najpiękniejsze, coś o tym wiem! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tak sa:-)) choc oczywiscie wszystkie kotki kochamy:-)))

      Delete
  4. Ostatnio widziałam te butki na Zalando i też zwróciły moją uwagę:)

    Ania

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te ktore mnie sie podobaja naj naj to pierwsze na gorze po lewej juz sa wysprzedana:-((( Pozdrawiam cieplutko

      Delete
  5. Huhu liebste Syl,
    das klingt alles voll lecker was ihr da gebacken habt.
    Soooooo sweet der Blue, er ist voll hübsch.
    Tolle Fotos hast du wieder gemacht Süße und die Schuhe sind der Knaller.
    Alles Liebe und Busserl von Tatjana, habt ein schönes Wochenende

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke mein liebes Tatjanchen, LG an Hansi und die Buben!

      Delete
  6. Liebe Syl,
    ooohhh jaaaa....stimmt!!! Da wünsch ich Euch einen tollen Tag morgen!!!
    Coole Schuhe! :-)
    Hab einen schönen Abend,
    liebe Grüße,
    Barbara

    ReplyDelete
  7. Liebe Syl ...
    ja manches Mal weiß man nicht wo einem der Kopf steht ...
    Ich freue mich über diesen schönen Post ... ich mag deine Art zu fotografieren sooooooooooooooooooo gerne ...
    Ich denke Morgen an Mr. B. ...
    Verwöhne ihn schön ;-)

    Jutta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke liebste Jutta und auch Bryan wird sich freuen:-))) Habt einen schönen Sonntag:-))

      Delete
  8. już Cię widzę w tych kropeczkowych słodkich bucikach ;) kupisz sobie??
    ja dziś też piekłam brownie :) pychota!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysle o nich wlasnie Ikus sa troche drogie ale moze na jedna pare sie skusze:-))
      Ouu to Brownie-Sobota dzisiaj jest zdecydowanie:-)) Milej niedzieli!

      Delete
  9. :) droga moja wiec zycze wam udanego, co ja mowie, wspanialego weekendu!!!! swietujcie porzadnie :) a brownie z takimi skladnikami jakos tak nieodzownie pasuje do jego imienia ;)
    buty sa boskie!!!!! ja tu na tych moich wioskowych traktach, to wiesz, pewnie na obcasach bym sie zabila, dlatego moje wszystkie rylko z dawnych lat leza w kartonach, ale te twoje czarnobiale paskowane baaaaaaaardzo mi przypadly do gustu :)
    obcas taki, ze tak szybko sie w dziury nie wpada ;)

    hah, milego rodzinnego weekendu wam zycze :) i lece zaraz malowac sciany :)
    co by w koncu synia z naszej sypialni wyrzucic ;)

    usciski!!!!
    aneta


    usciski!!!!


    ReplyDelete
    Replies
    1. HIhi dzieki Anetko, tak wlasnie te obcasy sa szersze wiec i bezpieczniejsze i wygodniejsze i nie wpada sie w te wszystkie kocie lby w Altstadt:-)))
      Ojacie maluj maluj tylko sie nie przemeczaj! Buziaki i rowniez dla Was milego weekendu!

      Delete
  10. Schöne Schuhe!
    Einen schönen Abend wünsche ich euch!
    Herzlichst
    Tanja

    ReplyDelete
  11. Pięknie tu! Zapisuję się na częste wizyty:)

    ReplyDelete
  12. mmmmm, same pyszności... Muszę Ci powiedzieć, że Twój kocur genialnie się komponuje z otoczeniem :)
    A buty warte grzechu...

    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tak, zrobilam mu wczoraj zdjecie na bialej podlodze czy w bialam kocyku... hihi niezle sie maskuje:-)

      Delete
  13. Hej Schnucki,
    Ich wünsch dir ganz viel Spaß bei deinem Vorhaben und Morgen einen tollen Tag. Die Kuchen hören sich mmmmmhh an ;)
    Gggglg Sabine

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. Hihii ale jest jak najbardziej prawdziwy a ze jest od urodzenia gluchy to mialczy jak syrena przeciwpozarowa!:-)))

      Delete
  15. Uwielbiam Twojego kota! W życiu takiego nie spotkałam:) A butki piękne, na pewno pasowałyby do Ciebie:)) Buziaki!

    ReplyDelete
  16. Syl, muszę zgodzić się z Natalią (komentarz wyżej), że Twój kot jest niesamowity :) Biały - uwielbiam ten kolor!
    Buty są rewelacyjne :) Idealnie pasują do Twojego stylu.
    Udanego weekendu! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekujemy Kasiu! Jejku zeby ten Blue wiedzial ile ma wielbicielek:-)))) Pozdrawiam Cie cieplutko!

      Delete
  17. Hoffentlich hast Du alles erledigt bekommen. Ich wünsche Euch einen schönen Geburtstag.
    Die Schuhe sind hammermäßig.
    Liebe Grüße
    Daniéla

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alles unter Kontrolle:-)) zum Glück!:-))) LLG

      Delete
  18. Pokazuję mężowi Twoje migawki z kuchni a on co ? Kotem się zachwyca .. :-)) Bo jest czym . Piękny , biały puszek , oj piękny :-))
    Brownie kocham , uwielbiam .. mogłabym codziennie jeść . Może podałabyś swój przepis ?;-)
    I wszyskiego dobrego dla Mr B :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. HIHi tak tak nasz Mr. Blue to taki element dekoracyjny kochany hihi:-) Dziekujemy slicznie za mile slowa a przepis postaram sie szybciutko uzupelnic:-)))

      Delete
  19. Ale duzo pracy! Ale pewnie przyjecie bedzie wspaniale. Najlepsze zyczenia dla Mr B!:) PS. moja rodzinka codziennie moglaby jesc brownie;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziekuje Olu, moja tez, chyba wszystko co slodkie choc przyznam, ze na pierwszym miejsca sa u nich steki!:-)))

      Delete
  20. Wow, ale buciki!!!! no, no no, w takich to na pewno nie da się przejść niezauważoną ;))))))
    Usciski juz niedzielne*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi nie da sie.. ja juz zawsze tak mialam, ze lubilam byc inna, to jakas taka choroba od dziecka hihihi:-))) Buziaki Agus

      Delete
  21. Te białe w groszki są cudne... Właśnie na nie zachorowałam :)

    ReplyDelete
  22. Syl kochana no to dzisiaj świętujecie! udanej imprezki;)
    śliczne zdjęcia, a buty? dla Ciebie idealne! pasują do Ciebie jak ulał:) jak pszczoła do miodu;) buziaki i udanej niedzieli

    ReplyDelete
  23. Habe gleich erkannt, daß das Lana Turner ist. Ich bin nämlich ein Fan von ihr und habe diverse Filme von ihr als DVD. So wie viele andere, zum Beispiel mit Cary Grant usw. Ich mag diesen alten amerikanischen Stil auch so gerne. :-)

    Liebe Grüße von Sally :-)

    ReplyDelete
  24. weekend zapowiadał ci sie bardzo przyjemnie.. a twojemu B jeszcze przyjemniej wiec mam nadzieje ze własnie taki był :) sto lat dla Mr B :) a buty sa cudne juz je kiedys widziałam.. narazie cena mnie ciut odstrasza ;)

    ReplyDelete
  25. jezusienajslodszy !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ależ te buciki piękne są ! tak bardzo chce mi się wiosny !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  26. Aaaa! Tyle mnie u Ciebie nie było, aż mi głupio :( Ale nie zapomniałam o Tobie! :)
    Butki bardzo spodobałyby się mojej psiapsółce, która okazuje się ma bardzo podobny styl do Twojego. Mnie najbardziej w butkach podobają się obcasy, które wyglądają na wygodne, a musisz wiedzieć, że ja i obcasy = wypadek :) Mogę chodzić, ale tylko w niskich, albo bardzo grubych, np. takich jak na zdjęciach powyżej :) To chyba dlatego, że przez długie lata chodziłam w glanach i byłam chłopczycą... :)
    Ściskam kochana! Idę nadrabiać zaległości u Ciebie :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.