Welcome Spring!

20 March 2014


Er ist daaaahhaaaa!
Unser Frühling und zwar nicht nur im Kalender sonder auch so richtig, mit Sooooone, Blümchen, zwitschernden Vögelchen und guuter Laune. Ihr Lieben! Ich bin ein Sonnen-Kind ich könnte flieeegen!:-)
Ich schicke Euch allen lieeebe, happy Grüße!!

*

Jeeest! Jest nasza kochana wiosna!
I to nie tylko kalendarzowo, przyszla z pieknym sloneczkiem! z kwiatuszkami, cwierkajacymi ptaszkami i niesamowicie dobrym humorem!
Jestem czlowiekiem z bateria sloneczna chyba... jestem tak naladowana/przladowana, ze mam wrazenie ze dzis pofrune ;-)))
Kochani przesylam Wam wiosenne pozdrowienia!!
Mam nadzieje, ze u Was tez slicznie swieci sloneczko.

Mein GreenGate latte cup kam von Astrid HIER * GreenGate-owy kubeczek jest od Astrid TUTAJ
XOXO

Syl

13 comments:

  1. :))))) Nie ma to jak bratki .. Miłego dzionka Syluś !!!

    ReplyDelete
  2. u mnie, jeszcze nieśmiało, jakby zawstydzone, lekko wygląda zza chmur:) ale mam nadzieję, że do jutra się oswoi i już będzie tylko słońce!!!!!
    cudne bratki:)

    ReplyDelete
  3. Ich freu mich mit Dir über den Frühling und alles was er mitbringt :-))) .
    Liebe liebe Grüße, Silvi

    ReplyDelete
  4. u nas tez pięknie świeci słonko, Krowa się opala i ja też wystawiam pyszczek do słonka :)
    jest cudnie!!!!!!

    ReplyDelete
  5. hej moja droga :) no przyszla przyszla nasza pani wiosna :) wywleklam stol na wlasnych plecach ze stodoly, postawilam na taras i napatrzec sie nie moge :)
    ze sloneczkiem wszystko jakos idzie o wiele latwiej :)
    usciski!!!

    ReplyDelete
  6. Dein Header ist wahnsinnig schön, besonders der Rock aus dem Blumenstoff....... WOW!!!
    Lieben Gruß
    Taty

    ReplyDelete
  7. Jest cudownie tzn. było bo po wyjściu z pracy widzę ostatnie podrygi słońca :)
    Mieszkam blisko lasu i na pewno w sobotę odwiedzę naturę i może przyniosę jakieś łupy :)
    pozdrawiam serdecznie/słonecznie

    ReplyDelete
  8. Liebe Syl,
    ich mag den Frühling auch so gerne !
    Dein neuer Header ist auch super schön !
    Ganz liebe Grüße, Katrin

    ReplyDelete
  9. Hallo liebe Syl,
    heute war's sooooo schön! Ich habe die Sonne auch so genossen.
    Hoffentlich kommt sie bald wieder. Ich will mehr davon!!!
    Liebe Grüße,
    Britta

    ReplyDelete
  10. Wyobraź sobie , że mi w ten cudowny pierwszy dzień wiosny przyszło obchodzić urodziny ..... pięknie dziś było i też chodzę jak nakręcona , było 17 stopni i boskie słońce i to chyba najcudowniejszy prezent :)))))) Buziaki dla Ciebie Sylwuniu :*

    ReplyDelete
  11. Hallo Syl,
    wünsche Dir auch alles Liebe und viel Sonne für uns alle :-))
    Liebe Grüße
    Simone

    ReplyDelete
  12. Fruń kochana, fruń. Tylko nie za daleko, żebyś mogła szybko do nas wrócić.

    ReplyDelete
  13. Ach der Frühling endlich ist er da, eine so eine schöne Jahreszeit. Am liebsten verbringe ich ja im Frühling ein paar Tage im Wunderschönen Saalbach Hinterglemm. Einfach ein bisschen Bergluft und Frische genießen :) Wünsche dir auch alles LIebe und Gute.
    Lg, Gerti

    ReplyDelete

Total Page Views