02 November 2014

Bonjour

Ihr Lieben... 
mit den süßen Mr.Blue Bildern und leckerem Frühstück vom Wochenende 
wünsche ich Euch eine tolle neue Woche!

Die wunderschönen französischen vintage Körbe sind ein ein Teil eines kleines Projektes (bald mehr drüber:-)  Eine tolle Unterstützung bekomme ich hier von der lieben Jacqui 
Princessgreeneye SHOP, Danke Du Liebe! Bist ein Schatz!
Ich freue mich jeden Tag so sehr was für tolle Möglichkeiten und Bekanntschaften man dank Bloggen erleben darf :-) 

*

Kochani... 
Mr.Blue i ja zyczymy Wam cudownego nowego tygodnia! 
Sniadaniowe zdjecia z weekendu wygladaja fajnie za to "pachna" nieciekawie;-) 
... chyby nigdy nie przekonam sie do francuskich serow;-) 

Mr.Blue jak zawsze "pomaga" mi przy pracy nad kolejnym malym projektem... na zdjeciach widzicie cala mase pieknych, starych, drucianych gadzetow... sa to miedzy innymi kosze fil de fer z Francji, ktore wypozyczyla mi kochana Jacqui Princessgreeneye SHOP i PRINCESGREENEYE BLOG.
O tych koszach niedlugo wiecej a tymczasem wielkie dzieki dla Jacqui wlasnie!
To niesamowite jakie wspaniale mozliwosci wspolpracy daje nam blogowy swiat!
Kochani jestescie wszyscy cudowni:-)))


Syl loves

Syl loves

Syl loves

Syl loves, Sylloves, Green Gate, Cath Kidston

Syl loves

Habt einen tollen Start in die neue Woche!
Cudownego dnia kochani!

xoxo

Syl + Mr.Blue

20 comments

  1. uwielbiam takie druciaki! a Mr. Blue jest absolutnie przepiękny:)

    ReplyDelete
  2. Jak ja kocham Mr Blue! wytarmoś go ode mnie :) a druciaki chyba wszystkie uwielbiamy... <3 super projekt i pewnie masz Syl wspaniałą przy tym zabawę. :) Grunt to robic to co się kocha :)

    ReplyDelete
  3. deine katze ist sowas von süß!!! die körbe natürlich auch, ich habe ein teil erworben, es ist wie ein torten, tarte und kuchenständer, auch aus frankreich, der sechs runde einlegeböden hat, so ähnich wie deine runden teile, ich warte schon sehnsüchtig, daß es hier eintrifft!!! einen schönen montag wünscht angie

    ReplyDelete
  4. Witaj
    Mr Blue jest cudowny. Stylizacja również
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. Piękne te zdjęcia podziwiam Twoje zdolności od bardzo dawna, a swoja przygodę z blogowym światem dopiero zaczynam a zaczyna podobać mi się to moje blogowanie coraz bardziej już mam kilka fajnych znajomości. Uściski serdeczne, będę zaglądać. :),

    ReplyDelete
  6. cudownego dnia Syl :)

    ależ mnie tu dawno nie było!!
    staram się powoli wracać, ale mnóstwo mamy jeszcze pracy... w każdym razie nareszcie się przeprowadziliśmy :)))
    ...i także mamy kota! :)

    uściski i serdeczności! :)

    ReplyDelete
  7. ich freue mich so sehr, wie schön die Teilchen auf den Fotos bei Dir wirken!!!!!!!
    Am schönsten finde ich ja das Portrait von Eurem weissen "Prinzen".
    Liebe Grüße
    Jacqui

    ReplyDelete
  8. ~piekne zdjęcia Syli
    udanego tygodnia
    :*

    ReplyDelete
  9. Serki śmierdziuszki:) Przypomniała mi się mysza Aleksander z Mai, pamiętasz???

    ReplyDelete
  10. Ganz, ganz tolle Bilder!
    Liebste Grüße
    Tanja

    ReplyDelete
  11. Lovely pictures and nice cat :-) I just found your blog and I´am so happy :-)
    See you!
    Monica

    ReplyDelete
  12. Tobie tez Kochana! Jak ja lubię takie śniadanka :) ciekawa jestem sesji, zdjęcia już zachęcaja :)
    Pozdrawiam
    Mara

    ReplyDelete
  13. kurcze, jakie piękne zdjęcia :-)

    ReplyDelete
  14. Huhu meine Süße,
    was für goldige Mr. Blue Fotos und ganz wundervolle Drahtsachen.
    Ich hoffe dir geht's gut!
    Ich schick dir dicke Busserln und ganz wundervolle Urlaubsgrüße von der Nordsee :-))
    Herzlichst Tatjana

    ReplyDelete
  15. Mr Blue jest cudny! Prawdziwy z niego model :)
    Pozdrawiam cieplutko

    ReplyDelete
  16. Liebe Syl,
    dir auch einen guten Wochenstart. Was es wohl mit den Körben auch sich hat? Jetzt hast mich aber wieder neugierieg gemacht :-)
    Herzliche Grüße,
    Manuela

    ReplyDelete
  17. A ja uwielbiam takie sery za to nie zjem niczego, co pływało w wodzie. Miłego dnia.

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.