13 November 2014

Hello!

Hello Ihr Lieben hier bin ich!

Eigentlich wollte ich mich am Samstag melden, es kam mir aber ganz viel Arbeit und noch etwas super süßes dazwischen ;-) 
Anfang dieser Woche ist in unserem Freundeskreis ein neuer zauberhafter Mensch auf die Welt gekommen und ich durfte ja seine lieben Geschwister paar Tage bei mir verwöhnen ;-) Oh war das schön! Ich freue mich so sehr dass ich wieder (bestimmt eineLieblings-)  Tante geworden bin ;-)))))

Die Zeitschriften gehen an:

pfefferminzgrün Christin
Lola
Irina Nowotnik
Himmel 97

Schickt mir bitte Eure Adressen an:
sylbry@gmail.com

Ich sende Euch süße, retro Grüße von Mr.Blue und mir!



*

Jestem jestem kochani! Mialam melowac sie w weekend i wybrac osoby, ktore dostana gazetki, sorki kupe pracy + pewne przeeeeslodkie wydazenie calkowicie mnie zajelo!

Moja droga przyjaciolka Mirelka po raz trzeci zostala mama, na swiat przyszeld cudowny maly Pascal a ja przez kilka dni przejelam role mamy jego rodzenstwa:-) jejuu!  sie dzialo, mam nadzieje, ze ich za bardzo nie rozpiescilam, ale co tam u cioci jak i u babc i dziadkow zawsze wszystko wolno ;-))) hihi 

Ale juz mam dla Was wyniki gazetki pojada do:

pfefferminzgrün Christin
Lola
Irina Nowotnik
Himmel 97

Kochani poprosze o Wasze adresy na 
sylbry@gmail.com 

Przesylam Wam wisienkowe, kropeczkowe pozdrowienia od Mr.Blue i ode mnie :-)


Sylloves
Cherroies Headpiece --  Madame Loufle HIER 

Sylloves

Sylloves, Syl loves, Green Gate, Cath Kidston, wood, cat, polka dot

Sylloves

Habt einen schönen Tag!
Milego dnia kochani!

Syl





10 comments

  1. Huhu Syl,
    wie schön! Glückwunsch an die Familie zum Nachwuchs ;-)
    Und hier Glückwunsch den Gewinnerinnen.
    Hab einen schönen Tag,
    liebe Grüße,
    Barbara

    ReplyDelete
  2. Syl radosne wydarzenie , gratulacje dla mamy i cioci :)
    Blue cudny
    pozdrówka

    ReplyDelete
  3. Urzekające zdjęcia, szkoda , że nie będę mogła dotknąć i nacieszyć oczy gazetkami ale gratuluję szczęśliwcom, pozdrawiam

    ReplyDelete
  4. glückwunsch an die gewinner!!! lg angie

    ReplyDelete
  5. Einfach immer wieder traumhaft, liebe Syl!!!
    Liebe Grüße, Olga.

    ReplyDelete
  6. A ja jak zwykle zachwycam się kociskiem :) Puchata, kochana kulka :)))

    ReplyDelete
  7. Syl, wielkie gratulacje dla Twojej przyjaciółki :) A Tobie życzę udanego i spokojnego weekendu :) buziaki :)

    ReplyDelete
  8. Jej jak widzę Twoje kocię to mi się uśmiech na twarzy pojawia, za każdym razem. Śliczny jest :-)
    Przyjaciółce gratuluję malucha :-) to teraz jako ciocia masz kolejnego do kolekcji do opieki na przyszłość ;-)

    ReplyDelete
  9. Hiiiiiiiiiiihihihihihi, MrBlue liegt auf DEM Kissen *kicher*

    Und ich gratuliere natürlich ganz herzlich zum Lieblings-Tante-Werden ;) Du bist bestimmt eine tooollleee Tante! <3

    Alles Liebe
    Salma

    ReplyDelete
  10. Jaki ten kot jest cudowny! Że o spódnicy nie wspomnę:) Dawno tu nie zaglądałam, dobrze, że mi się przypomniało to miejsce, tyle cudowności cieszy oko:)
    Pozdrawiam
    Agnieszka

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.