24 November 2014

My Superwoman and "Nordisches Wohndesign"

... habt Ihr schon mal eine Superwoman getroffen? 
Ich ja, sogar 2 oder 3 oder eigentlich schon eine ganze Menge:-) 

Ich stehe voll auf Superhelden...  ob Superman, Spiderman oder Hulk;-)
Flash, Captain America, Iron Man oder Lois Lane the Superwoman :-) 
Ich liebe die Idee wie gut und stark sie sind, wie sie die Welt vom Bösen beschützen und welche Superkräfte sie besitzen:-)

Meine reelle Version eines Helden ist ganz einfach, es ist jemand der sehr viele Talente hat, ein Riesenherz, andere Menschen liebt, respektiert und anlächelt:-) jemand der es schafft aus dem eigenen Leben das Beste zu machen, Menschen inspiriert und gleichzeitig auch immer an andere denkt! Jemand der es schafft in der heutigen Zeit immer fair, ehrlich und echt zu bleiben, jemand, auf den man sich immer verlassen kann.

Ich habe das Glück viele Superfrauen in meinem Leben getroffen zu haben auch hier unter Euch! 
Auch meine liebe Freundin Marion ist definitiv eine!

Sie ist nicht nur talentiert, superhübsch und lieb! Sie ist ne coooolleee Sau mit der man Pferde stehlen und  Blödsinn machen kann!  Mann kann sich mit Ihr  über jedes Thema unterhalten, ob ernst oder lustig!  Sie ist eine tolle Mama, Frau und Freundin, eine faire Chefin und eine ganz ganz Süße!
Sie hat ja jede Menge Jobs und durch ihren Fleiß, ihre Disziplin und ihr Talent kriegt sie alles unter einen Hut!
Sie ist die Chefredakteurin von Sweet Living Magazin, Stylistin, Inneneinrichterin und Buchautorin! Ich sage nur WOW!:-)... und das Beste daran ist sie ist meine Freundin!:-))))

Umso stolzer bin ich heute Euch das neue, 10te! Buch von ihr vorstellen zu können...
Here she is Marion Hellweg und ihr "Nordisches Wohndesign" vom Blottner Verlag.


Das Buch zeigt 284 moderne Einrichtungsideen auf knapp 160 Seiten, voller toller Fotos, Tipps und Anregungen für Küchen, Wohnzimmer, Bäder und andere Räume.

Gearbeitet wird hier mit verschiedensten Dekoelementen wie Kunst & Bilder, Tapeten, Typografie usw. 
Marion zeigt individuelle skandinavische Einrichtungsstile die einfach nur cool sind! Von Designklassikern über moderne Accessoires und vintage Schätze aus den 50ern... hier findet Ihr alles, toll gemixt und kombiniert :-) Die Texte sind kurz und informativ, genau das Richtige für die, die nicht viel lesen möchten, sich aber von Bildern inspirieren lassen wollen!:-)

Ich habe ein paar Bilder für Euch gemacht, take a look;-)

*

Czesc kochani!

 Pisze dzis o superbohaterach, ktorych razem z mezem jestesmy wielkimi fanami i znamy chyba wszystkie adaptacje filmow oraz komiksy! Czy to Superman, czy Spiderman, Flash czy Captain America, Iron Man, Hulk czy Lois Lain, uwielbiamy ich historie, ich supersily i talenty, to, ze bronia swiat przed zlem:-)) Kto z nas jako dziecko nie marzyl o tym by biegac po scianach lub latac... ja tam marzylam i chcialam miec niewidzialne skrzydla:-)

Moja definicje superbohatera w dzisiejszych czasach jest taka... Superbohater to dla mnie osoba wyrozniajaca sie niesamowitymi talentami, osoba o wielkim sercu, taka ktora, SZANUJE innych, pomaga i wspiera. To osoba, ktora bez wzgelu na sytuacje zrobi z niej to co najlepsze dla siebie i innych, osoba uczciwa, FAIR i taka na ktora zwsze mozna liczyc.

Na swojej drodze na szczescie spotkalam ich wiele, jedna z nich z pewnoscia jest Marion! - Dla mnie  kobieta - wzor do nasladowania!

Sliczna, zdolna, kochana! Cudowna mama, pewnie tez cudowna zona :-) i przyjaciolka! Mozna z nia plakac i sie smiec, krasc przyslowiowe konie! To kobieta, ktora dzieki swojej pracowitosci, sumiennosci, talencie organizacyjnym, madrosci...  daje sobie rade ze wszystkim... poza byciem mama, jest redaktorem naczelnym magazynu Sweet Living, autorka ksiazek, stylistka i dekoratorka wnetrz, spiewa!, szyje i jezdzi na rowerkach ! extremalnie, piecze i gotuje a do tego  jeszcze swietnie wyglada!

Ale to nie to jest najwazniejsze! Najwazniejsze jest dla mnie to jakim jest czlowiekem!
Ona nie zna zlosci, nazekania i konkurencji, jest swietnym szefem, kazdego dookola traktuje na rowno i obdarza usmiechem!
I co jak myslicie? czy to nie Superkobieta? dla mnie zdecydowania tak!

Przedstawiam Wam dzisiaj jej 10ta ksiazke! 3cia w tym roku!  pod tytulem "nordisches Wohndesign" Zrobilam dla Was kilka fotek, zobaczcie same... Ta ksiazka traktujaca o wiadomo...  najfajniszym skandynawkim designie i wnetrzach,  jest rewelacyjna i pelna inspiracji!
Podzielona na dzialy takie jak kuchnia, pracownia, salon, lazienka itp. pokazuje jak latwo w taki wlasnie wyluzowany skani sposob urzadzic kazde wnetrze!
Czy to za pomoca tapet, typografi, kultowych gadzetow designerskich czy vintage skarbow z lat 50-70ych wystarczy uruchomic wyobraznie... w takich wnetrzach nie ma NO GO! tu wszystko jest dozwolone!

Planuje u siebie male zmiany, stwierdzilam, ze styl shabby zdecydowanie mam za soba. Z pewnoscia nadal bedzie kolorowo i wesol, potrzebuje jednach wiecej swiatla i powietrza:-)
Teraz czuje sie tak, ze im mniej dookola mnie tym lepiej!
Zobaczymy jak dlugo mi tak zostanie?

Dieses Foto von Marion habe ich auf unserem letzten Ausflug nach Konstanz gemacht:-)
Ich finde, sie könnte locker meine Schwester sein -  was denkt Ihr? Irgendwie sehen wir  bissle ähnlich aus:-)))

*
Uwazam, ze Marion wyglada troche jak moja siostra, ktorej nie mam:-) ten sam kolor wloso, okulary, styl...

Ich habe vor, meinen Stil ein bisschen zu ändern. Die shabby Zeit habe ich definitiv hinter mir... es bleibt auf jeden Fall schön bunt. Ich sehne mich aber nach ein bisschen mehr Raum und Luft:-)
Einige Inspirationen habe ich bereits in Marions Büchern entdeckt. Wer kann es besser als die Skandinavier... die aus jedem Zuhause ein Traumdomizil machen! 




Hier schmökere ich meine Lektüre zur Zeit am liebsten! Mit dem warmen Heizkörper im Rücken und Tageslicht:-)
*
Tu ostatnio najchetniej odpoczywam kiedy mam wolna chwilke... z plecami przy kaloryferze i widokiem na moj mini ogrodek:-)

Die Holzfiguren von Kay Bojesen in Farbe! I love!
Bücher mal schnell mit einem Gurt zusammenbinden... why not? :-)


Diese Schneebälle habe ich beim letzten Spaziergang "mitgenommen" - sind sie nicht zauberhaft?




All die tollen Bilder in diesem Buch stammen von der Lifestyle Fotografin Anita Behrendt gemacht, das Styling meisterte Nicola Kragh Riss, beide sind seit Jahren in den Printmedien tätig. 
Am Ende des Buches findet Ihr Marion's Lieblingsblogs plus Herstellerverzeichnis, Ihr könnt also Eure Lieblingsteile aus dem Buch bestimmt online bei dem jeweiligen Designer finden:-)

Mehr Infos zum Buch bekommt Ihr HIER


... ich renne jetzt mal in die Küche, Mittagessen zu machen! Der Magen knurrt und die Family wartet :-)
Ich wünsche Euch allen eine tolle neue Woche!

Teraz to juz na serio uciekam do tego obiadu.

Buziaki

Hugs!
Eure Syl


28 comments

  1. Nic nie rozumiem ale zdjęcia bajeczne:):):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hih wersja Polska bedzie pozniej!!! musze leciec robic obiadek, buzka!

      Delete
  2. Prócz słów ich, du, zu machen, danke i jeszcze kilku nie zrozumiałam ani słowa hehehe a z tych co znam to sklecilam cos zupelnie absurdalnego , no ale za to było co pooglądać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziewczyny sorry ale nie zdazylam napisac wersji polskiej!

      Delete
    2. hehehe, faktycznie ciut zdjęcie w pierwszym spojrzeniu mnie zmyliło, myślalam, że to Ty tylko po wizycie u fryzjera ( ścięta grzywka ). Dla mnie taką superwoman jesteś Ty, tez pieczesz, gotujesz, biegasz, jeździsz na rowerze, rozdajesz uśmiech, przeklinasz, uściskasz wirtualnie, piszesz, szyjesz, malujesz i jeden czort raczy wiedziec co tam jeszcze w zakamarkach swojego domu robisz :)

      Delete
  3. Książka cudowna, a takie przyjaciółki zdarzają się faktycznie rzadko:) W takim razie pozdrowienia dla was obu:)

    ReplyDelete
  4. I wish, It has in the English edition!!!

    ReplyDelete
  5. Hallo liebe Syl,
    das Buch von Marion Hellweg steht schon ganz oben auf meiner Wunschliste,
    ein Wohnbuch ganz nach meinem Geschmack !
    Ja, dass ihr euch ähnlich seht, das denke ich jedes Mal, wenn ich in´s Intro des
    Sweet living Magazins schaue !
    Ganz zauberhaft das Zackenväschen mit Schneeball ! ;-)
    Liebe Grüße aus Lindau,
    Connie

    ReplyDelete
  6. Liebe Syl, tolle Fotos und das Buch klingt total interessant.
    Glücklicherweise hast du mich auch schon getroffen, also noch eine Superwoman in deiner Sammlung, hahahaha ich schick dir Busserln meine Süße, hab einen kuscheligen Abend
    Das Superwoman Reserl :-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Du warst meine erste SUPERWOMAN in der Bloggerwelt Schatzklein!!! :-))))) ganz viele Busserls für die Buben und lieeeebe Grüße!

      Delete
  7. Ale jak to?? już nie shabby?? no to jak??? :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mysiu ja nigdy nie bylam calkiem shabby tylko ciutke, mam ny mysli, ze juz troszke przejadly mi sie odrapance i stara emalia ale nie do konca, zostanie tylko zminimalizowana:-))) buziaki

      Delete
  8. super, rzeczywiście prawie siostra, super trafiłaś na taką miłą osóbkę buźki dla Was dziewczyny!!!

    ReplyDelete
  9. Dobrze mieć kogoś takiego :) A zdjęcia jak zawsze przepiękne :)

    ReplyDelete
  10. Liebe Syl,
    herzlichen Dank für die schöne Buchvorstellung.
    Du machst es ja spannend ... bin schon auf die Veränderungen gespannt ...

    Hab einen schönen Abend
    Herzliche Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
  11. Oh, I'll be looking forward to see your new style! I have loved your colorful styling for inspiration, but I am sure I'll love the next style, too! ;)

    ReplyDelete
  12. miło mi poznać :] tak pienie opisałas Marion, aż sama chciałabym być taką Superwoman! :} gratulacje i pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przeciez tez jestes!!!! nic a nic Ci do Marion nie brakuje! :-)))

      Delete
  13. Takie przyjaciółki są niezastąpione! Piękne fotosy Syl, aż się rozmarzyłam ;) buziaczki <3

    ReplyDelete
  14. Liebe Syl,
    vielen dank für die tolle Buchvorstellung!
    Besonders der gemütliche Platz an der Heizung
    gefällt mir sehr.
    Ganz liebe Grüße
    Sylke

    ReplyDelete
  15. so schön, danke für die Buchvorstellung!
    Liebe Grüsse Nicole

    ReplyDelete
  16. A dla mnie, to Ty jestes superbohaterka:)
    Podgladam od dawna, ale nie komentuje;)
    Pozdrawiam z Alzacji:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju Kasiu ci ty mowisz!! Lece na Twojego bloga bo do tej pory nie znalam! buziaki

      Delete
  17. Zgadzam się z poprzedniczką - Ty też jesteś taką superbohaterką :-) Tych komiksowo-filmowych nie śledzę, ale uwielbiam kobiety, które mają tę magiczną moc. Cieszę się, że przedstawiłaś nam Marion - oby więcej takich kobiet! :-)
    Odchodzisz od shabby? Jestem ciekawa, co przyniesie nowe :-) Ściskam mocno! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agus jestes przekochana! dziekuje slicznie! Sama jestes bohaterka! Bedzie nadal wesolo i kolorowe ale powolutku bo wiadomo nie da rady przemieni dekoracji na nowe na jeden raz, wiec ta metamorfoza troche potrwa:-))) buzka

      Delete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.