02 January 2015

Tick Tock Tick Tock...

Santa was very nice to me this year... :-))

Für mich persönlich waren Cath' Kidston's designs schon immer Number one, meiner Meinung nach sind sie zeitlos und so weiblich. Auch wenn ich gerade mit einer bösen  Grippe kämpfe und eine fast "kaputte" rechte Hand habe :-) machen mich diese Farben und Muster ein bisschen glücklicher und der Zitronentee schmeckt aus der wunderschönen Kanne von meinem Santa besonders gut :-)) Ich denke mir immer... was für eine toll, glückliche, bunte Persönlicheit man haben muss,  um so tolle Designs zu entwickeln. Habt Ihr schon Cath's Biografie gelesen, wenn nicht, empfehle ich sie Euch sehr! Liebe Grüße Ihr Schätze da draussen und ein tolles Wochenende!


*

Cath Kidston byla zawsze moim numerem 1 jesli chodzo o kolorowy, slodki, moim zdaniem  bardzo kobiecy design:-) Moj prawatny Santa dobrze wiedzial z czego najbardziej sie uciesze, zna mnie doskonale i wie, ze nie ma co przynosic mi w prezencie bizuterii czy torebek :-) Taka za mnie baba;-)
Choc nadal walcze z mega grypa i obolala prawa reke, te kolorki dodaja mi takiej radosci, jakim wrazliwym czlowiekiem trzeba byc, jakim pelnym umiechu i radosci by tworzyc takie kolorowe, slodkie patterny? Czytaliscie kiedys biografie Cath? Jeslni  nie... bardzo polecam:-)

Milego weekendu kochani!

Syl loves

 Diese süße Kollektion wird in wunderschönen stabilen Boxen geliefert, ich habe sie sofort umfunktioniert, meine Postkarten und anderes Papierkram sehen drin super aus:-)
*
Zegarkowa kolekcja Cath przyszla do mnie w pieknych solidnych kartonikach, ktore od razu uzylam do przechowywania mojego papierowego kramu, uwielbiam:-)

Syl loves

Syl loves
Diese zuckersüße Unterlage für meinen Becher habe ich von der lieben Sabine Lavendelherzl bekommen, sie hat sie aus Bügelperlen gemacht, ich habe mich sofort verliebt, sie passt perfekt zu meinen Sachen:-)
*
Podkladke z koralikow zrobila dla mnie kochana Sabine Lavendelherzl, czyz nie jest swietna? Pasuje idealnie do moich kuchennych skarbow:-)

Syl loves

Syl loves

29 comments

  1. Jakie wesołe wzory! Człowiek popatrzy i od razu lepiej :)
    Marta

    ReplyDelete
  2. Jakie to urocze :) słodkie :) Takie bardzo Twoje :)
    Pozdrawiam noworocznie :)

    ReplyDelete
  3. Kolorki nastrajają bardzo pozytywnie. Ten Mikołaj to wie co robi;) Wszystkiego naj w nowym roku

    ReplyDelete
  4. *Schmacht*
    Das Geschirr ist wirklich zum Verlieben schön!

    VLG Bine

    ReplyDelete
  5. piękny -tykający- prezent:):):)

    ReplyDelete
  6. Cudownie Syl, po prostu cudownie :)

    ściskam :)

    ReplyDelete
  7. hihihihihi Syluś one pasują idealnie do Ciebie !!!! Piękne !! Pozdrawiam cieplutko w Nowym Roku !!

    ReplyDelete
  8. Pięknie, nastrojowo...:))) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku Sylwio:)))

    ReplyDelete
  9. ach gottchen, die Untersetzer sind ja süß. Ewig hab ich schon nichts mehr aus Bügelperlen gemacht, aber wenn ich mir dein tolles Ergebnis ansehe, juckt es mich auch in den Fingern ;)
    LG, Martina

    ReplyDelete
  10. Ach wie süß ist das denn! Mal was ganz anderes vom Motiv her!
    Klasse Bilder - wie immer :)

    Beste Grüße

    ReplyDelete
  11. Cudne, i jakie wesolutkie :)

    ReplyDelete
  12. Sylvuś piękny zestaw a nawet się uśmiałam czytając Twój wpis bo ze mnie tez taka baba że ciesze się jak dostane coś do kuchni czy domu bo ubrania i dodatki mogę sobie sama kupić. Życzę wszystkiego dobrego w nowym roku i przede wszystkim zdrówka i samych sukcesów, mam nadzieje że z ręka lepiej. Pozdrawiam Ilona

    ReplyDelete
  13. hmmm, mal ganz etwas anderes, gefällt mir nicht ganz so gut, aber bei mir dauerts manchmal etwas länger, hahaha...
    Ich wünsche dir ein gesundes, glückliches neues Jahr!!!!
    Liebe Grüsse Nicole

    ReplyDelete
  14. Sylwuś piękne zdjęcia (jak zawsze!) i bardzo, bardzo pogodne - na przekór temu co dziś za oknem;):) Zdrowiej szybko i wracaj pełna sił, macham ciepło!:):)

    ReplyDelete
  15. Oj, skąd ja to znam :-) Też najbardziej lubię skorupy i dodatki do domu, ale przyznam, że sukienką czy ładnymi pantoflami też nie pogardzę :-) Twoje prezenty śliczne, też uwielbiam Cath Kidston i nie dziwię się, że jest ona Twoim numerem jeden. Syl, życzę Ci dużo, dużo zdrówka, mnóstwo energii i kolejnych bajecznie kolorowych, pozytywnych kadrów :-) Ściskam ciepło! :-)

    ReplyDelete
  16. Coś pięknego!! :) Znalazłam tą stronę przez przypadek, ale musi znaleźć się teraz w moich ulu ulubionych :)

    ReplyDelete
  17. Piotrek ostatnio żartował, że jak wygra w totka, obsypie mnie diamentami, a ja parsknęłam śmiechem i zapytałam, co ja bym niby miała z nimi potem robić ;P Popatrzył na mnie, zaśmiał się i mówi, że może lepiej mi jakąś porcelanę kupi :)) To rozumiem. Zwłaszcza za taką bym się nie pogniewała ;)
    Twoje zdjęcia piękne jak zawsze :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. wunderschön ist das Geschirr,ganz tolles Muster,ich liebe die Dinge von Cath Kidston auch,nach der Biografie muß ich mich mal umschaun...wünsche noch gute Besserung und einen schönen Tag....Johanna

    ReplyDelete
  19. w takich wzorach i kolorach łatwo się "zabujać";-)...życzę zdrówka na Nowy Rok....

    ReplyDelete
  20. Kochana zdrowiej prędziutko!!! Prezenty piękne, radosne, mega optymistyczne :) A podkładka rewelacyjna - chyba się skuszę i pożyczę zestawik koralików od córuni :D
    buziaki noworoczne przesyłam!!!

    ReplyDelete
  21. Rzeczywiście same cudowności! Co jak co, ale takie rzeczy potrafią humor poprawić:) Ściskam Cię serdecznie:)

    ReplyDelete
  22. Frohes neues Jahr!!! Besser spät als nie. ��
    Deine Bilder wie immer ohne Worte da wunderschööön.
    Gute Besserung! Liebe Grüße, Manuela.

    ReplyDelete
  23. Wspaniale obfotografowane:)))pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. please syl write an english, i want to read you :) i like your style and i worry :) see u

    ReplyDelete
  25. bardzo optymistyczny wzór :)

    ReplyDelete
  26. OH wie süß. Meine Nichte wird übernächste Woche drei und lernt gerade die Uhr, dann wäre so ein kleines Geschenk passend

    Danke für de Tipp.

    Liebe Grüße
    Dragana

    ReplyDelete
  27. Same wspaniałości pokazujesz! :)
    pozdrawiam
    angel

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.