07 February 2015

Hier bin ich

Hallo meine Lieben,

ich melde mich heute mit einem kleinem Hallo:-) nicht dass Ihr denkt mich gibt es nicht mehr:-) Bald bin ich wieder da und erzähle Euch wie ich hier meine Welt auf den Kopf stelle;-) über meine neue vegane Lebensweise, über Veränderungen, Ideen und mit einer Menge bunter Fotos:-)
Bis dahin ganz ganz liebe Grüße 
Eure Syl 

Hej Kochani,

melduje sie u Was na chwileczke, zebyscie nie mysleli, ze zniknelam na zawsze:-) 
Juz za kilka dni napisze wiecej m.in. o mojej malej rewolucji, o tym jak postawilam moj swiat na glowie, o zmianach, o naszym nowym veganskim stylu zycia, o planach na ten rok i z cala masa kolorowych, energetycznych zdjec :-)
Tymczasem przesylam Wam cieplutkie, sloneczne pozdrowienia
Wasza Syl :-)

Syl loves, Sylloves, vegan, gingham, vegie, yellow love



17 comments

  1. Oooooo wegańskie jadło.... jestem ogromnie ciekawa zmian.

    Buziaki Syl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bede skaldac posta, jej tyle mam do napisania:-) Buziaki

      Delete
  2. Liebes, schön, du lebst noch, ich vermiss dich.
    Das sieht sehr gesund aus, aber schööön.
    Liebe Grüße und Busserln von Tatjana

    ReplyDelete
    Replies
    1. Danke meine Liebe ich vermisse Euch auch! Kuss

      Delete
  3. Widok tej żółtej patery z warzywami i owocami wprowadza mnie w stan euforii :)))
    Już nie mogę sie doczekać kolejnych postów i zdjeć!
    Marta

    ReplyDelete
  4. A to jestem bardzo ciekawa kolejnego postu,ponieważ w moim domu nastąpiły również wielkie zmiany.Na razie większość rzeczy w kuchni robię sama:chleb,masło,keczup,sos pomidorowy,kostki rosołowe,vegetę,pierogi itd.Od czytania etykiet na produktach w sklepie,robi mi się niedobrze:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam sie kochana:-) mam podobnie, juz nie wiadomo co jesc, teraz pod kontrola mam wszystko i wiem co wkladam do garnka czy na talerz, im mniej przetworzone tym lepiej i czuje, ze moj oganizm za takie traktowanie juz mi sie odwdziecza, czuje sie o wiele lepiej , niedlugo bede pisala, pozdrawiam cieplutko!

      Delete
  5. Liebste Syl,

    klingt das spannend ... ich komme im Moment auch so selten zum Blog-Runden-drehen ...
    Aber Momente wie diesen wo ich bei dir Lese, genieße ich sehr.

    Herzliche Grüße
    Jutta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Das freut mich mein liebes Juttchen, sogar seeeehr! LLG

      Delete
  6. GFREI mi schoooooooo
    schick da ah BUSSALE aus dem verschneiten TIROL..gggg
    hob no an feinen TOG
    bis bald de BIRGIT

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hallo Hallo de Birgit hihi, bis ganz bald Schatzilein:-)

      Delete
  7. Liebe Syl,
    da bin ich ja mal gespannt...
    Sei lieb gegrüßt aus dem winterwonderland.
    Liebe Grüße
    Fanny

    ReplyDelete
  8. Es bleibt spannend :)))!
    Und das Bild mit der Schürze ... einfach herrlich!
    Hast Du eine tolle Wespentaile! WOW!!!
    Ganz liebe Grüße
    Mariola

    ReplyDelete
  9. Ojej az jestem ciakawa tych zmian :) Czekam zatem na wiesci :D Pozdrawiam serdecznie!!

    ReplyDelete
  10. Ojojoj ciekawa jestem Twoich zmian :) pisz pisz co u Ciebie kochana! Piękne zdjęcie :)

    ReplyDelete

Syl loves. All rights reserved. © Maira Gall.